djgudleif Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Kort fortalt har jeg en båt som utgjør maksimalt 7 knop (23 hk), men den er ca 29 fot og dermed i underkant av en meter for lang, slik at jeg ikke kan føre den lovlig uten bevis. Er havnevesenet veldig nøye dersom det er snakk om bittelitt overskridelse? Tanker? Erfaringer? Endret 2. september 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 De er nok ganske nøye på det, ja. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Er du født før 1980? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Betviler det, når han er 22 år. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Du bruker en halvtime på å ta prøven.. Hva er problemet? Siden du uansett fører båt regner jeg med at du har nødvendig kompetanse og da kan ta dette beviset ved å kun gjennomføre prøven.. Det er ikke SÅ mye man skal kunne, litt om de forskjellige sjømerkene (øst, vest, nord og sørmerke), fyrsignaler, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå