FuglFøniks Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg lurer på hvilken av de to Samsungskjermene jeg skal kjøpe! 19" CRT altså. Dynaflat eller ikke dynaflat, thats the question... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 kan noen i dette forumet hjelpe meg???? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 ja. vis du hadde venta litt meir enn 2 timer med og bumpe tråden så skulle eg ha vurdert det. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 hææ? takk for hjelpa da! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 dynaflat eller ikke dynaflat? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 dynaflat eller ikke dynaflat? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 du skal ikke bumpe en tråd...ihvertfall la det gå 1-2 dager uten svar før du bumper! uansett hvis du driver å bumper sånn, så vil andre tro at noen har svart på sp.målet ditt, og ikke lese tråden engang, så bumping kan virke mot sin hensikt...fyi... når det gjelder sp.mål'et ditt... ville foretrukket en teknologi som er FLAT, ikke sånn lissom flat som dynaflat (som er en flat glassplate fremfor ett buet billedrør, hvis jeg ikke tar helt feil). Trinitron liknende teknologi er å foretrekke fremfor "halvveis" løsninger som dynaflat. Samsung opperere vel med en "natural Flat" teknologi også..om denne er et trinitron derivat husker jeg ikke, men jeg mener å huske at jeg likte natural flat bedre enn dynaflat... Lenke til kommentar
Talker Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Men er det noe negativt med dynaflat? Ser det helt rart ut når du kan se en buet skjerm bak glasset? Trenger litt råd (mange) Skal kjøpe meg en skjerm og trur jeg går for en dynaflat skjerm istedenfor en "HELT" buet skjerm. Noen som er enige i at det ikke er dumt? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 dynaflat eller ikke dynaflat? Toldmodighet mann, ellers kommer du ingen vei. Vi er bare vanlige pc interreserte ikke info support Lenke til kommentar
hart Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg bruker begge skjermene, den buete hjemme (957p) og dynaflat (957df) på jobb. Spør du meg hvem som jeg liker best så svarer jeg 957p som er buet.. SKAL du ha en ekte flat skjerm må du legge på litt grunker. Dynaflat er ikke ekte flat og gir litt forvrengte bilder uansett hvor mye du stiller på den. Begge skjermene har de samme finessene, så om du vil spare noen hundrelapper og klarer å leve med en vanlig buet CRT gå for 957p. Begge skjermene klarer 1600x1200@85Hz (selv om fabrikanten ikke oppgir det) Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Tråd stenges pga bumping. Les retningslinjene til neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg