Gå til innhold

Samsungskjerm: Dynaflat vs. "ikke dynaflat"

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du skal ikke bumpe en tråd...ihvertfall la det gå 1-2 dager uten svar før du bumper! uansett hvis du driver å bumper sånn, så vil andre tro at noen har svart på sp.målet ditt, og ikke lese tråden engang, så bumping kan virke mot sin hensikt...fyi...

når det gjelder sp.mål'et ditt...

ville foretrukket en teknologi som er FLAT, ikke sånn lissom flat som dynaflat (som er en flat glassplate fremfor ett buet billedrør, hvis jeg ikke tar helt feil). Trinitron liknende teknologi er å foretrekke fremfor "halvveis" løsninger som dynaflat.

Samsung opperere vel med en "natural Flat" teknologi også..om denne er et trinitron derivat husker jeg ikke, men jeg mener å huske at jeg likte natural flat bedre enn dynaflat...

Lenke til kommentar

Jeg bruker begge skjermene, den buete hjemme (957p) og dynaflat (957df) på jobb. Spør du meg hvem som jeg liker best så svarer jeg 957p som er buet..

SKAL du ha en ekte flat skjerm må du legge på litt grunker. Dynaflat er ikke ekte flat og gir litt forvrengte bilder uansett hvor mye du stiller på den. Begge skjermene har de samme finessene, så om du vil spare noen hundrelapper og klarer å leve med en vanlig buet CRT gå for 957p. Begge skjermene klarer 1600x1200@85Hz (selv om fabrikanten ikke oppgir det)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...