Gå til innhold

Skyrim - Mods for mer våpen/armor og crafts!

Anbefalte innlegg

Heisann,

Skal spille igjennom Skyrim for andre gang etter å ikke ha spilt det på ca. 1,5 år. Denne gangen tenkte jeg å pøse på med mods for å ha veldig mye våpen og items å velge i, tenker da på alt fra looting av nye våpen til crafting. Også enchant\alchemy mods er jeg på jakt etter. Med Workshoppen på steam er det jo nå latterlig enkelt å adde mods, men jeg finner ikke så mange mods med enchants/alchemy der, noen tips til slike mods?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nok ingen tips til mods som legger til flere oppskrifter for alchemy og enchanting. Hva er det du føler at mangler her? Kanskje det er rette enden å starte i.

Når det kommer til våpen og armor liker jeg veldig godt Immersive Weapons og Immersive Armor. JaySuS Swords er også en kurant mod.

Alle disse er forbeholdt Skyrim Nexus dessverre, og slik er det med de fleste mods jeg bruker.

@Skipstrixxy
Mods på Steam Workshop er som mods andre plasser. Mye er bra og mye er skit. Når det kommer til Skyrim er det mange mods som enten er på Nexus eller som er på Steam. Er det kun enkelt modding du skal gjøre er Steam Workshop et alternativ, men i det øyeblikket at du skal modde spillet kraftig er Nexus plassen å gå.

-Deluze

Lenke til kommentar

Jeg har nok ingen tips til mods som legger til flere oppskrifter for alchemy og enchanting. Hva er det du føler at mangler her? .

-Deluze

Er nok ingenting jeg egentlig mangler, er mer at jeg vil ha ekstra mye å henge "fingrene" i ved denne gjennomspillinga.

Ser ut som jeg må installerer nexus mod manager igjen ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...