Xandathrii Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Heisann, Skal spille igjennom Skyrim for andre gang etter å ikke ha spilt det på ca. 1,5 år. Denne gangen tenkte jeg å pøse på med mods for å ha veldig mye våpen og items å velge i, tenker da på alt fra looting av nye våpen til crafting. Også enchant\alchemy mods er jeg på jakt etter. Med Workshoppen på steam er det jo nå latterlig enkelt å adde mods, men jeg finner ikke så mange mods med enchants/alchemy der, noen tips til slike mods? 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 ikke svar på spørsmålet ditt, men hvordan er modsene der? Er det mye bra? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 ikke svar på spørsmålet ditt, men hvordan er modsene der? Er det mye bra? Ja virker som det er mye å velge i på steam workshop, men jeg har ikke gått igjennom så mye enda, men har alt addet 15 mods Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) http://skyrim.nexusmods.com//? ? Masse mods, noen er mer kompliserte å implementere, mens andre er lim og klipp/Klipp og lim. Endret 2. september 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ja virker som det er mye å velge i på steam workshop, men jeg har ikke gått igjennom så mye enda, men har alt addet 15 mods Lett å installere? Jeg må piffe opp skyrim litt igjen nå etter Mirak er død,.. heheh.. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 protip: bruk manageren for alt den er verdt. Lett å installere? Jeg må piffe opp skyrim litt igjen nå etter Mirak er død,.. heheh.. youtube guides Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Lett å installere? Jeg må piffe opp skyrim litt igjen nå etter Mirak er død,.. heheh.. Jepp, et click, så er den installert Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg har nok ingen tips til mods som legger til flere oppskrifter for alchemy og enchanting. Hva er det du føler at mangler her? Kanskje det er rette enden å starte i.Når det kommer til våpen og armor liker jeg veldig godt Immersive Weapons og Immersive Armor. JaySuS Swords er også en kurant mod.Alle disse er forbeholdt Skyrim Nexus dessverre, og slik er det med de fleste mods jeg bruker.@SkipstrixxyMods på Steam Workshop er som mods andre plasser. Mye er bra og mye er skit. Når det kommer til Skyrim er det mange mods som enten er på Nexus eller som er på Steam. Er det kun enkelt modding du skal gjøre er Steam Workshop et alternativ, men i det øyeblikket at du skal modde spillet kraftig er Nexus plassen å gå.-Deluze Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Jeg har nok ingen tips til mods som legger til flere oppskrifter for alchemy og enchanting. Hva er det du føler at mangler her? . -Deluze Er nok ingenting jeg egentlig mangler, er mer at jeg vil ha ekstra mye å henge "fingrene" i ved denne gjennomspillinga. Ser ut som jeg må installerer nexus mod manager igjen Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Tok litt av dette, har nå 40 mods, ca 50/50 fra Steam og nexus, hehe... Må jo innrømme at nude female+nude male+erected penis+Animated prostitusion Moddene gjorde spillet litt mer Dirty og riktig ho ho ho digger mods! Endret 23. september 2013 av Xandathrii 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå