Myklebust89 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har en side på sidne min, der jeg skriver ned mine sang-anbefalinger. Det hatte vært bra om jeg kunne finne en måte å gjøre dette med PHP. Sånn admin opplegg der hvor jeg adda sanger, også kom de opp på siden... Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette? om noen vil vite hvordan det er nå, sjekk ut : www.lepsoy.frac.dk Lenke til kommentar
opticus Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 det er noe som heter phpnuke, sjekk ut dette, kanskje dette kan være noe for deg? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 det er noe som heter phpnuke, sjekk ut dette, kanskje dette kan være noe for deg? Litt av morroa er jo å lage slikt selv. Det du trenger er * autentikasjonssystem (passord) Dette kan du lese om på php.net eller du kan gjøre det enkelt å finne noe ferdiglaget. * Et skjema for å legge til anbefalinger <form method="POST">Tittel<input type="text" name="Tittel"><br>Artist<input type="text" name="Artist"><br><input type="submit"></form> * Et sted å lagre anbefalingene Dette kan du gjøre hva. mysql eller du kan lage et filbasert system. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå