Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åssn tekster jeg med jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke spørre som om det skulle vere en gylden regel, folk er individuelle og reagerer forskjellig på alt,

Men igjen må du se hva det hjerte står bak, er det "Jeg er hos venninda mi<3" vil det si at hun liker og være hos venninda si og ikke nødvendigvis at det hjerte er til deg :p

 

Eller "Spiser is<3" osv så vil det si at de liker/elsker det og som sagt så er det ikke til deg :p

 

Men står det " Hva gjør du da<3 ? " da er det til deg :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jenter er nok også raskere til å dele ut hjerter og denslags på meldinger enn hva menn er. Jenters følelsesregister er større og mer komplisert enn menns, og det er også mye mer turbulens der. Derfor er det viktig for dem å vise hverandre at de ikke er sint, f.eks. ved å sende masse hjerter og smileys i tekstmeldinger. Menn er mer logiske vesener, og bruker tekstmeldinger for å gi og innhente informasjon.

Du vil nok aldri bli kjempeflink til dette, men ikke legg for mye i hjertene hun sender etc. Ikke legg for mye i det hun skriver heller, egentlig. Vær direkte med henne. Hvis du vil se en film, spør om det, så får du kanskje et direkte svar. Ikke send meldinger hele dagen. Sånt er for jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

er jo veldig vanskelig å svare på dette spørsmålet ditt. Vi hunkjønn er jo like ulike som dere hannkjønn. Noe jeg foretrekker kan jo være drepen for en annen ;)

 

Men vær degselv og vær hyggelig. Liker hun ikke den du er så er det vel ganske dødfødt uannsett?

 

Hvis du ikke forstår hva/hvor hun vil hen, så spør direkte. Kanskje ikke noe hun akkurat setter pris på, hva vet jeg? Men er vel greit å få ting avklart?

Hadde ikke gjort meg noe i alle fall :)

Lenke til kommentar

eller, skal være en del mer saklig da, etter noen timer med søvn :)

 

BergenBoy; på måten du fremlegger dette på virker det som om du er veldig ung enda. Det å komunisere med jenter er noe de aller fleste lærer seg etter hvert. Både muntlig og skriftlig... :)

Er 17 da, men denne jenta mindfucker meg. virker som hun selv ikke vet hva hun vil ha, så følelsene hennes varierer hver dag. men anyways takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...