Jan Egil Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Action! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Oiii, knall bra fanget da. For en merkelig og flott skapning Skarpt og flotte gode farger. Vet du hva dette er for noe ? Endret 2. september 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Det er jo en stor larve, men hva den skal bli når konverteres vet jeg ikke. Sommerfugl? Men takk skal du ha! Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Nydelig!! Digger det rett og slett. komposisjon, farger, fokus. det var nok luft og bakgrunnen funket som en rolig samt stor kontrast til "action"et som foregår i fokus. Nei dette var noe av det beste jeg har sett på en stund. Kunne kanskje vurdert å kutte litt på venstre siden og, hvis mulig, gitt den mer rom fremover på høyre siden. Kunne det hvert mulig å få exif dataer? Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Nydelig!! Digger det rett og slett. komposisjon, farger, fokus. det var nok luft og bakgrunnen funket som en rolig samt stor kontrast til "action"et som foregår i fokus. Nei dette var noe av det beste jeg har sett på en stund. Kunne kanskje vurdert å kutte litt på venstre siden og, hvis mulig, gitt den mer rom fremover på høyre siden. Kunne det hvert mulig å få exif dataer? Takk skal du ha, Cato! Veldig hyggelig! Bildet er tatt med 70-200 2.8L IS II på 200mm. f/5.6, 1/160 sek og ISO 1250. Var det det du etterlyste? :-) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Heftig, noe annet har jeg ikke å si. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Flott macro skarpt fine farger på det bilde. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Veldig bra!!! Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Takk også til Erik, Kai Petter og Torhild for tilbakemeldinger på bildet mitt! Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Som de andre sier; dette var spesielt og svært bra av svermerlarven. Lys, farger og fokus sitter til de grader! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg