Fender77 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Glødeplugger for dummies.... Noen som kan fortelle meg hvor jeg lokaliserer disse? Finner dem f*** meg ikke;) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kjenner ikke den motoren, men på min 2.5 så sitter de ganske langt nede i noen ganska trange hull - mulig de bare er litt vanskelige å se, men det går jo ledninger til de? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Jeg finner de fortsatt ikke, men så er jeg i utgangspunktet blank... totalt blank. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 De sitter vel på toppblokka på motsatt side av eksosmanifolden. 1 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Laster opp et bilde, så kan dere se hvordan det ser ut i motorrommet på min:) Endret 2. september 2013 av Fender77 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Ser ut som jeg må skru litt mao - Se bilde (fil) Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det bør være mulig å se ledningen til glødepluggene på topplokket i området market med rødt. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Takker! Da skal jeg se godt etter om jeg finner disse. Trodde de skulle sitte noenlunde synlig, men de har gjort en god jobb med å gjemme disse. Takker for all hjelp foreløpig, så skal jeg se om jeg klarer å pointe de ut. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Sjekk her; http://forum.vacn.no/showthread.php?189900-Bytte-gl%F8de-plugger-p%E5-2-0tdi Ser ut som du må skru av topplokket. 1 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Ser sånn ut ja! Får se om dette er noe jeg kan få til eller som møller får ta. Da er det i såfall bare å varme motoren lett og lirke de forsiktig ut og bytte? Ikke noe omprogrammering etterpå el.? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Nei er bare å bytte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå