Albert Andersson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Asphalt Queen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Veldig bra Albert ! Hvor ofte skjer dette ?, og du har foreviget det eksemplarisk Supert !! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Veldig bra. Viktig å ha kameraet skuddklart. De er ikke så raske, men forsvinner fort i nærmeste buskas. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Veldig bra Albert ! Hvor ofte skjer dette ?, og du har foreviget det eksemplarisk Supert !! Hei, Terje og takk for hyggelig kommentar. Jeg har aldri før vært så nær elger og samtidig hatt kameraet klart, og det er ikke sikkert at jeg får oppleve det igjen. Jeg er derfor både glad og takknemlig for denne ene muligheten ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Veldig bra. Viktig å ha kameraet skuddklart. De er ikke så raske, men forsvinner fort i nærmeste buskas. Hei, Erik, og takk for hyggelig kommentar ! Med ditt fantastiske bilde av elgku og to kalver som krysser veien i "gåsegang" tidligere i sommer, var jeg i sterk tvil om jeg skulle legge ut bildet, - det blir litt som å "hoppe etter Wirkola". Men så tenkte jeg: "Blås i bildet, - del opplevelsen med andre !". Da passet bildet inn. Kameraet blir nok heretter liggende klart i bilen mye oftere enn før, og det er samtidig en oppfordring til andre bildekritikere på Akam ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Veldig bra. Viktig å ha kameraet skuddklart. De er ikke så raske, men forsvinner fort i nærmeste buskas. Hei, Erik, og takk for hyggelig kommentar !Med ditt fantastiske bilde av elgku og to kalver som krysser veien i "gåsegang" tidligere i sommer, var jeg i sterk tvil om jeg skulle legge ut bildet, - det blir litt som å "hoppe etter Wirkola". Men så tenkte jeg: "Blås i bildet, - del opplevelsen med andre !". Da passet bildet inn. Kameraet blir nok heretter liggende klart i bilen mye oftere enn før, og det er samtidig en oppfordring til andre bildekritikere på Akam ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Vel, vel, det kom mange gode hoppere etter Wirkola. Dessuten er skarpheten og detaljene mye mer synlig i ditt bilde..og det syns jeg er veldig viktig. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Veldig bra. Viktig å ha kameraet skuddklart. De er ikke så raske, men forsvinner fort i nærmeste buskas. Hei, Erik, og takk for hyggelig kommentar !Med ditt fantastiske bilde av elgku og to kalver som krysser veien i "gåsegang" tidligere i sommer, var jeg i sterk tvil om jeg skulle legge ut bildet, - det blir litt som å "hoppe etter Wirkola". Men så tenkte jeg: "Blås i bildet, - del opplevelsen med andre !". Da passet bildet inn. Kameraet blir nok heretter liggende klart i bilen mye oftere enn før, og det er samtidig en oppfordring til andre bildekritikere på Akam ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Vel, vel, det kom mange gode hoppere etter Wirkola. Dessuten er skarpheten og detaljene mye mer synlig i ditt bilde..og det syns jeg er veldig viktig. Hei igjen, Erik. Jeg pleier å sjekke skarphet o. a. på de bildene jeg er inne og "kikker på" eller kommenterer. Jeg gjorde ikke det når det gjelder ditt "elgbilde", da jeg syntes motivet var så flott og unikt at detaljer som skarphet m. m. ble av underordnet betydning. Mitt bilde er kanskje skarpere, men motivet er langt mer ordinært. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Siger som Terje, Veldig bra! Får asiasjoner ti en fin dame med lange ben på høye heler. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Siger som Terje, Veldig bra! Får asiasjoner ti en fin dame med lange ben på høye heler. Hei, fotopoulsen, - takk for hyggelig og fantasifull kommentar ! "Damen" var faktisk lett på foten, og beveget seg med en viss eleganse ! Og holdningen er, som du ser, en "Skogens dronning" verdig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg