Gå til innhold

Slette fil(caches) fra Bibliotek på mac - Går ikke

gjesten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du kan forklare hva du egentlig gjør? Hvilket program er det som bruker disse filene som cache? Hva gjør du for å slette dem? rm? søplebøtta?

Jeg tipper det er så enkelt som at programmet som cacher gjenoppretter cache når det oppdages at du har sletta. Men det er bare gjetning, siden ingen vet hvilket program det er snakk om ...

For å få slutt på dette kan du kanskje gå inn på innstillinger i programmet og velge cachestørrelse på 0kb eller skru det helt av, det kommer fortsatt helt an på hvilket program det er snakk om .

Hvis du ikke vet hvilket program det er snakk om kan det hende noen kan se det utifra filnavn og stivei (mapper).

Endret av quantum
Lenke til kommentar

Takk for svar! Ser nå at det var litt dårlig forklart...Det har seg slik at jeg bestilte et spill på origin, men det oppstod problemer under instalasjonen og spillet ble ikke instalert, men jeg klarer ikke å få instalert det på nytt. Jeg fikk beskjed av Origin om å prøve dette

Our team is aware than for some players there are times when a game will appear in Origin as an option for 'Play' in "My Games" when the game has been uninstalled.

Completing the following steps should help your uninstalled games disappear:

• Ensure that Origin is not running, closing Origin if you have to.
  • Find and delete the Origin folder found on your Mac Hard Drive underLibrary > Application Support
  • Find and delete the com.ea.origin folder found on your Mac Hard Drive under Users > [Your User Name] > Library > Caches.

After deleting these files, restart your computer to guarantee your changes take effect. After you've rebooted your uninstalled game should no longer appear as an option for play.

Dette har jeg gjort, og slettet filene via Terminal for å se om det hjalp, men filene kommer tilbake med engang jeg åpner Origin igjen...noen tips?

Lenke til kommentar

Origin gjenoppretter cachen sin med en gang du starter programmet. Hvorfor er det et problem? Jeg forstår teksten over slik at når cachen blir opprettet på nytt så vil den være tom, og og altså ikke lengre inneholde referanse til det avinstallerte spillet. Er det ikke det du vil oppnå?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke Origin så jeg kan bare gjette hva som skjer, men det å gjenopprette cache-strukturen når den har blitt slettet er ganske standard funksjonalitet.

Kanskje du kan forklare hva du gjør og hva som skjer så flere enn deg vet hva som foregår? Hvilke kommandoer bruker du? Hva klikker du på? Hvilke valgmuligheter får du og hva velger du? Får du feilmeldinger? Krasjer det? Uten slik informasjon er det ingen som kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...