islaksen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg var på ett lan i helgen. Da jeg kom hjem og skrudde på pcn ble jeg forskrekket med at skjermen var ganske dominerende GUL, både i bios og windoze.. Hva kann ha skjedd?? Vet noen hvordan dette kan fikses?? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Er det CRT skjerm? Hadde et lignande problem, men fargen var då Blå. Var en av pin'ane i skjermkontakten som hadde bøyd seg.. Retta den opp, og alt blei normalt Lenke til kommentar
dash Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Er det CRT skjerm?Hadde et lignande problem, men fargen var då Blå. Var en av pin'ane i skjermkontakten som hadde bøyd seg.. Retta den opp, og alt blei normalt Jepp, har opplevd det samme, og det var det som var problemet. Lenke til kommentar
I/O Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 kan også være att fargekanonen er delvis ødelagt eller ute av posisjon pga røff behandling av skjermen under transport.. i så fall kan du nok glemme og fixe det. i/o Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Gul? hadde den vært blå hadde jeg ikke brydd meg men gul... Hvis du setter strøm i skjermen uten å koble den til maskina skal det komme opp "no signal". Hvis den også er gul må skjemen din være fucka Lenke til kommentar
opticus Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 jeg har hatt diverse farger, rød, blå osv.. det er sannsynligvis en pinne i skjermkontakten din som er bøyd eller knekt Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvor gammel er skjermen?? er den GAMMAL er det jo ikke urimelig om den har tatt kvelden... Sjekk uansett etter defekte pins da.. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Dersom du har en HANSOL 900P så er dette et kjent problem. Lenke til kommentar
[t0rs+3!n] Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Et magnetflet kan lett påvirke skjermen til å vise alle av regnbuens flotte farger. Har du en magnet-ting nerme eller festet på skjermen kanskje? En høyttaler eller noe slikt? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hadde samme problemet med en gammel skjerm.. jeg måtte dunke litt i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå