AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei! Har noe jeg lurer fryktelig på. Har, så lenge jeg kan huske hatt en slags "tapp" som er ca. midt i anus. Litt morsomt, men kan minne om en drøvel. Vanskelig å forklare, men gjør på ingen måte vondt. Er akkurat som det bare er hud. Jeg syntes det er litt ekkelt. Er det noen som kan fortelle meg hva dette er, og er det evt. stor operasjon å fjerne den? Mvh Gutt 22. Anonymous poster hash: c6d10...2bb Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Vet du noe om hvor stor den evt er? På størrelse med ett knappenålshode eller en ert? Om den er veldig veldig liten så kan det være en såkalt nupp, eller pilt. Er en liten hudansamling som stikker litt ut, og kan kjennes ut som en liten flått når du kjenner på den men ikke ser den. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Tror ikke det er hemorider. Denne har vært der i all tid. Vet du noe om hvor stor den evt er? På størrelse med ett knappenålshode eller en ert? Om den er veldig veldig liten så kan det være en såkalt nupp, eller pilt. Er en liten hudansamling som stikker litt ut, og kan kjennes ut som en liten flått når du kjenner på den men ikke ser den. Er på størrelse med en ert. Pilt gir en veldig riktig beskrivelse, akkurat slik som du sier. Kan jeg gjøre noe med denne? Anonymous poster hash: 4a27b...03a Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Har en slik eg også helt på innsiden på låret, men den er ikke voldsom stor, en del mindre enn en ert. Du kan nok få den fjernet hos legen. Eller du evt kan klippe den bort selv, noe eg ikke anbefaler da det garantert blør noe voldsomt og sikkert gjør vondt. Men som sagt, legen fjerner den nok om du ønsker å ha den bort. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Takk for svar! Anonymous poster hash: 4a27b...03a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå