AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Poster som anonym da jeg dette er et problem jeg helst ikke vil snakke så veldig høyt om forståelig nok. På lørdag våknet jeg opp etter en tur på byen og etter et toaletbesøk merket jeg at noe var galt "baki der". Har fått en slags kul på yttersiden av rumpeåpningen og mistenker at jeg kan ha fått en hemoride? Evt noe annet? Den dukket opp over natten og har størrelse som en ert, om det så er en hemoride er dette noe jeg må behandle eller vil den bli borte av seg selv etterhvert? Vil helst ikke oppsøke lege med mindre det er nødvendig... Anonymous poster hash: 26177...182 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Vil gå bort av seg selv. Man kan også kjøpe homoridekrem på apoteket. Dette er et helt normalt, så ingenting å skjemmes over. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Okei takker for kjapt svar Kan jeg være sikker på at det er en hemoride og ikke noe alvorlig? Har ingen andre plager enn at kulen er der. Hvor lang tid varer det vanligvis? Anonymous poster hash: 26177...182 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Kan variere tiden det tar. Noen er vonde, andre ikke. 2-3 dager, så bør den begynne å minke - er nå min erfaring. Mest sannsynlig en hemoride, hvis den kom såpass raskt. Edit: Forøvrig gjør ikke legen noe med hemorider, hvis det ikke er mye/stor plage - da henvises du til sykehus for å fjerne de. Endret 2. september 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå