Hans Olav Beck Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Rødstrupe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Herlig liten krabat dette ! Småfugler har du skikkelig dreis på Hans Olav..imponerende Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hei, Hans Olav. Jeg er helt enig med Terje, - du imponerer, gang på gang ! Posituren er fin, og timing'en er "spot on". Lys, skygger og bakgrunn er med på å framheve rødstrupen, og skarphet / eksponering er som vanlig i toppklasse ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Herlig liten krabat dette ! Småfugler har du skikkelig dreis på Hans Olav..imponerende Tusen takk for hyggelige ord Terje. Begynner å bli litt lei av finker og mesier, så det er artig når det dukker opp en annen art innimellom :-) Gleder meg til å ta fatt på ender og vadere igjen. Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Hei, Hans Olav. Jeg er helt enig med Terje, - du imponerer, gang på gang ! Posituren er fin, og timing'en er "spot on". Lys, skygger og bakgrunn er med på å framheve rødstrupen, og skarphet / eksponering er som vanlig i toppklasse ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk Albert, det hjelper ofte med litt etterbehandling i PS ;-) Det er koslig å få så rosende ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg