Terje Solfugl Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Taigasædgås Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kjempeflott nærbilde, nok en gang! Fortsetter å imponere, du! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Supert Terje Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Nydelig bilde igjen. Sylskarpt med ensartet bakgrunn, og med flott naturlige farger, helt etter min smak :-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Superflott Mulig du har nevnt det før, men lurer på hvor mange forskjellige slag fugl det finnes rundt Østensjøvannet, virker som det er mange Tror jeg må finne veien dit en gang jeg også Endret 2. september 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Tusen takk til alle som har kommentert bildet Til Jentungen 2 ; Jeg vet at det er omkring 20 spesifikke arter der...denne arten som jeg her har avbildet, er ikke av de . Den kommer av og til innom for rekreasjon og hvile . Østensjøvannet er uannsett en perle, verdt å besøke !!! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Takk Terje, står på ønskelista mi nå, absolutt ikke uoppnåelig, bare en drøy time unna Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hei, Terje. Når jeg ser på bildene dine, tenker jeg ofte: "Hvor skarpt kan et bilde bli ?" og "Hvordan er det mulig å komme så nær innpå fugler som er så sky ?". Kamuflasjenett / -vegg ? Stativ ? (Detaljer ?) / Live view ? / Mirror Lock-up ? Snor- / fjernutløser ? / AF-innstillinger ? (MF ?). Har du noen andre "ess" i ermet, Terje, eller er bildene dine et resultat av tålmodighet, forsiktighet, tekniske ferdigheter samt kamera / optikk i øverste klasse ? Nå glemte jeg nesten å kommentere bildet ditt ... : Som vanlig er skarphet, eksponering, farger og utsnitt med på å gjøre bildet til en visuell opplevelse ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Flott Taigasædgås Med hilsen Leif Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Flott portrett av Taigasædgås! Og som vanlig er kvaliteten helt på topp. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Hei, Terje. Når jeg ser på bildene dine, tenker jeg ofte: "Hvor skarpt kan et bilde bli ?" og "Hvordan er det mulig å komme så nær innpå fugler som er så sky ?". Kamuflasjenett / -vegg ? Stativ ? (Detaljer ?) / Live view ? / Mirror Lock-up ? Snor- / fjernutløser ? / AF-innstillinger ? (MF ?). Har du noen andre "ess" i ermet, Terje, eller er bildene dine et resultat av tålmodighet, forsiktighet, tekniske ferdigheter samt kamera / optikk i øverste klasse ? Nå glemte jeg nesten å kommentere bildet ditt ... : Som vanlig er skarphet, eksponering, farger og utsnitt med på å gjøre bildet til en visuell opplevelse ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert Har egentlig ingen hemmeligheter, alla bildene mine er tatt uten kamuflasje og stort sett på autofokus, men også manuelt . Er vel ganske heldig av meg, da de færreste fugler er redd meg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg