eriknor Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hanging balls Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 He, he, et veldig annerledes bilde! Synes det ble stilig, jeg! Lenke til kommentar
bonde2001 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Svimmel kunne også vært en grei tittel. Tøfft. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Orginalt og meget sjåverdig! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Stilig og kreativt, blei også litt svimmel, hehe Endret 2. september 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Takk fro smilet! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hei, Erik. Dette bildet er et godt eksempel på at "å se" omfatter noe mer enn det lyset som treffer netthinnen. Vi ser det samme enten bildet er rett eller opp-ned, men det er først når synsinntrykkene blir bearbeidet i hjernen og sjekket mot tidligere erfaringer at "det vi ser" blir meningsfullt. Førsteinntrykket mitt var at dette bildet er skapt i Photoshop e. l., og det tok noen sekunder før jeg var "på sporet". Et fantasifullt og morsomt bilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg