IntelAmdAti Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 er det noen som har klart alle brettene i across uten å "hoppe" med sykkelen? altså bare bruke gass og bremse. jeg driver og styrer på nå, jeg skal klare alle brettene 8) . Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 aldri hørt om spillet engang =P Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 noe lignende elastomania? Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 versionen før, fullt navn er: Action Supercross Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 noe lignende elastomania? Jau, Elastomania er Across 2 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det er jo Elastomania som gjelder da! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 elastomania er en slags across 2, grafikken har fått en oppdatering og det er kommet multiplayer som er dritkul . nå har jeg klart noen flere baner uten tilting/hopping, jeg har gitt opp og klare alle da noen trenger tiltinga for å rekke til epler eller blomsten. de jeg har klart til nå er 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 12, 13 og 14. hvis noen andre klarer disse og vil slå mine tider kan jeg godt poste tidene mine her også. hvis noen vil prøve seg så er shareware av spillet med mine replays her www.home.no/victork/ElastoMania111.rar Lenke til kommentar
Cramping Death Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Dritbra viktor, across/elatomania ruler. Post tidene dine du Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Dritbra viktor, across/elatomania ruler.Post tidene dine du det er ikke nødvendig likevel, de ligger i en fil på hjemmesiden, se i posten over så finner du url, men hvorfor skriver du viktor? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 er det noen som har klart alle brettene i across uten å "hoppe" med sykkelen? altså bare bruke gass og bremse. I det opprinnelige Across før det ble laget en patch så var ikke "hoppinga" med, så det var opprinnelig ment å kun brukes gass og bremse, men da dette ble for vanskelig for mange så så de (han?) seg nødt til å lage det med muligheter for tilting slik at flere kunne gjennomføre spillet! Elastomania ruler! Lenke til kommentar
Cramping Death Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Trodde det var det du het jeg Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Trodde det var det du het jeg hvor har du fått det ifra? jeg kan ikke huske jeg har møtt deg. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Muligens fordi det står victor i siggen din Lenke til kommentar
Cramping Death Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Nei, jeg kjenner han, men han skjønte nok ikke det...... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Muligens fordi det står victor i siggen din det står victor i siggen ja, derfor tenkte jeg han hadde fått viktor ifra noen andre eller fra ett annet sted. Cramping, jeg visste ikke hvem du var, men nå vet jeg det, velkommen til forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 greit nokk at spillet er phett og slikt, men altså. hva fan skal man klare det UTEN å hoppe for da?? meningsløst imo, men hvis det er det du tenner på så! jeje, syns multiplayer er knallest jeg - blir jo boring for seg selv i timesvis menne, jau, har jo rundet dett MED tilting :F Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 greit nokk at spillet er phett og slikt, men altså.hva fan skal man klare det UTEN å hoppe for da?? meningsløst imo, men hvis det er det du tenner på så! jeje, syns multiplayer er knallest jeg - blir jo boring for seg selv i timesvis menne, jau, har jo rundet dett MED tilting :F meningsløst er det ja, er ikke alle spill det? spill er greit å slå ihjel tid med, da kan det like gjerne være kabal man spiller. jau, jeg tenner på hopping og har lekeskuffen min full i hoppetau. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå