Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Valget 2013 - noe å skrive om?

Anbefalte innlegg

Jeg syns politikk er veldig interessant, men jeg har aldri kommet meg veldig, veldig inn i det og nå har vi i oppgave i norsk å skrive en saktekst om et tema som omhandler Valget 2013. Så jeg lurte på hva dere synes er interessante tema, slik at jeg kunne søke diverse ting opp og finne ut hva jeg kan skrive om - for akkurat nå, sitter jeg bomfast! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at det er mer relevant å velge et spesifikt tema for deretter diskutere de ulike partenes synspunkter. Litt usikker på hva du sitter på av kunnskap. For å kunne sette seg inn i mange av temaene krever det at du har kunnskap utover det du lærer på grunnskole eller vgs. Krever gjerne litt kompetanse for å forstå hva partiene egentlig mener. Oppgaven blir ikke den beste om du tar for deg noe du ikke forstår.

Du kan vel velge et tema som angår deg mest og som du har mest erfaring med, nemlig skole og utdanning? Du kan kanskje legge mest vekt på AP og Høyre, og trekke smått inn om de andre partiene sine meninger. De er på hver sin side med litt forskjellige synspunkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...