Vegard:) Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei! I dag var jeg på et kjøpesenter å så etter animal crossing new leaf til 3DS. Jeg var i 5 butikker der de selger spill, men INGEN hadde animal crossing. Ser også på nettet at mange butikker er tomme for de. Er det veldig populært, eller bestiller de aldri inn nye spill? Noen som vet om en plass i sandnes/stavanger som selger dette i butikk? Hvis ikke, hva med en nettbutikk der jeg kan bestille det med postoppkrav? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 De har det hos Komplett ihvertfall. Er bare fem igjen på lager Lenke til kommentar
Vegard:) Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Takk! Bestilte på komplett og er nå eier av animal crossing Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hva er dealen med at det spillet er så sinnsykt populært? Er det bra? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 saa det i butikken her for ikke lenge siden. jeg kan sjekke prisen for deg i morgen siden jeg skal dit da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå