Tullballj Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Har elektriker som holder på å montere downlights i stuen. Det var lys der fra før, men de her er litt større slik at det måtte lages større hull. På noen av hullene har de bommet litt slik at hullet er litt for stort og noen steder er det rispet opp litt av malingen. Er ikke ferdig med jobben enda, så kan være de klarer å trikse det litt til. Hvem har ansvaret hvis det ikke blir fint. Må jeg forvente at det kan komme skade på gammelt tak siden det ikke er lett å borre ut i større hull, eller er det deres ansvar hvis taket må males og sparkles? Lurer på mine rettigheter hvis det blir noen sak. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Ikke noen som vet eller hvordan jeg kan finne ut? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Har du snakket med elektrikeren din? Hva er avtalt? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Avtalt at de skulle ordne det, men jeg syns ikke resultatet er så bra. Kan jo se her. Ikke lett å se i mørket men ser at det ikke er jevnt også er det fargeforskjell rundt pga maling. Vet ikke hva jeg kan forvente? Taket var ikke perfekt fra før, men det er ikke penere nå for å si det slik. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg ville tatt en ny prat med elektrikeren din og sagt at dette skal utbedres slik at det ser "perfekt" ut. Slik man kan forvente av en profesjonell el-installatør. (Forutsetter selvfølgelig at det du har betalt for jobben tilsvarer at det skal gjøres pent). Hvis de ikke går med på utbedre jobben så får du en annen elektriker til å gjøre jobben og etterfakturerer din gamle elektriker. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har spurt flere forskjellige og alle kommer med ulikt svar. Her er bilder i dagslys. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Hva kan elfirmaet gjøre da? Taket må jo eventuelt males der hvor det er skadet og sparkles skikkelig. Elektrikere kan jo ikke slikt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hva kan elfirmaet gjøre da? Taket må jo eventuelt males der hvor det er skadet og sparkles skikkelig. Elektrikere kan jo ikke slikt?kanskje ikke, men de kan betale for det. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Ja, jo... Godt poeng. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Men jeg har grunnlag for å reklamere selv om det er et gammelt tak og det er oppgradering av el anlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå