Gå til innhold

Amnesia AMFP eller Outlast?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, er vel kanskje vanskelig å svare på det siden ingen av spillene du nevner har kommet ut? ... Se på videoer av spillet på YouTube, og døm selv. Smaken er som baken.

 

Ser ikke helt dilemma her heller. Kan du ikke bare kjøpe begge? De koster jo knapt en hundrings per stykk på Steam (det er atpåtil tilbud på begge to)

Lenke til kommentar

Kommer ikke det an på hvilket Amnesia-spill han sikter til? :p

 

Hva tror du AMOP står for?

 

Uansett, begge spillene ser bra ut men som ALLE andre "skrekk" spill så klarer INGEN å holde samme spenning igjennom hele spillet. Det første Amnesia spillet var utrolig skummelt de første timene men ca halveis så ja....same old same old.

 

Outcast ser bra ut og jeg har bestilt det, samme med Amnesia :)

Lenke til kommentar

 

Hva tror du AMOP står for?

 

Uansett, begge spillene ser bra ut men som ALLE andre "skrekk" spill så klarer INGEN å holde samme spenning igjennom hele spillet. Det første Amnesia spillet var utrolig skummelt de første timene men ca halveis så ja....same old same old.

 

Outcast ser bra ut og jeg har bestilt det, samme med Amnesia :)

 

Før du brøler for høy, så heter spillet AMFP, eller A Machine for Pigs.

 

Men til trådstarter, selv har jeg lagt inn pre-order på Outlast, da det ser veldig bra ut. Vurderer også AMFP, men er redd for at det blir skuffende i forhold til Dark Descent, så venter litt med det :p

Lenke til kommentar

 

Hva tror du AMOP står for?

 

Uansett, begge spillene ser bra ut men som ALLE andre "skrekk" spill så klarer INGEN å holde samme spenning igjennom hele spillet. Det første Amnesia spillet var utrolig skummelt de første timene men ca halveis så ja....same old same old.

 

Outcast ser bra ut og jeg har bestilt det, samme med Amnesia :)

Så vidt jeg husker, sto det bare Amnesia vs. Outlast før TS redigerte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...