Tommyeen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hva er dette? av og til er det lysere i midten og litt rødere ring rund, nå er den sånn som på bilde? noen som vet? hoff hate sånn her ting å tang på kroppen. Lenke til kommentar
BVV Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Vil nå tro det er ringorm sånn som du beskriver det og som jeg ser det. Har du hatt det før på samme sted? Jeg har hatt en på låret i fjor sommer, som dukket opp på samme sted i år også... Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 nei har ikke hatt det før som jeg vet.. var på apoteket å kjøpte canesten i stad, så skal prøve det. bekymre meg så lett for sånne ting, redd for hudkreft osv osv :/ ja ligna din flekk på denne ? denne er på låre nesten med lysken. Lenke til kommentar
BVV Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ok, men det her er ikke noe å bekymre seg over hvis det er hudorm, helt ufarlig Ja, den forandret seg sånn støtt og stadig. Noen ganger var hele rundingen rød, andre ganger lysere på innsiden enn rundt kantene... Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 hmm okei.. så den lignet på den der som jeg har ? behandlet du den eller ? Lenke til kommentar
BVV Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ja, som ett rød område. Nei, den forsvinner av seg selv. Varte kanskje i 3 uker begge gangene. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Liksom.aldri hatt sånn før å plutselig få det..:/ Lenke til kommentar
BVV Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Les litt om ringorm, så skal du se at en hver kan få det plutselig. Det kom helt plutselig på meg også. Hvis du føler deg usikker bør du få det diagnostisert hos legen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå