dj6230 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg tar 1T på Sonans, men jeg skjønner absolutt ingenting. Jeg klarer ikke få meg meg stort og klarer ikke å huske stort heller. Dette gjør at jeg ligger så langt bak at jeg har gitt opp å følge med og prøve. Finnes det et sted hvor noen kan lære hver enkelt person og ikke bare på tavle for alle? Skulle betalt en privat person som forstår det for å hjelpe meg. Bor i Kristiansand. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg tar 1T på Sonans, men jeg skjønner absolutt ingenting. Jeg klarer ikke få meg meg stort og klarer ikke å huske stort heller. Dette gjør at jeg ligger så langt bak at jeg har gitt opp å følge med og prøve. Finnes det et sted hvor noen kan lære hver enkelt person og ikke bare på tavle for alle? Skulle betalt en privat person som forstår det for å hjelpe meg. Bor i Kristiansand. Eg synest ikkje du burde gi opp med å følge med på det som blir sagt ved tavla. Om du ikkje får det til blir det i alle fall ein del letter å ta det opp igjenn når du får hjelp om du har deler av dette lagret langt bak i hodet. Lenke til kommentar
eadgbe Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Gå inn på anbefalte nettsider-lenken på forsiden av leksehjelpforumet. Ligger b.l.a. en meget omfattende youtube serie basert på 1T pensum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå