TBJ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Finnes det et prog. som faker en DVD på samme måte som f.eks. DAEMON TOOLS, men som kun trenger disse vob filene (+ de andre) som ligger på en DVD. Kanskje dårlig forklart, men "problemet" er at jeg har brukt DVDShrink til å føre mange av mine DVD'er over på harddisken. Disse DVD'ene blir da liggende som vob filer (++) i en mappe. Det er disse jeg vil spille av uten å ført måtte brenne de, eller kjøre hver vob fil for seg selv. Finnes det et slikt program? Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Power DVD 4.0 kan åpne slike filer og spille de av som en DVD Er vel det mest praktiske programme til DVD avspilling på en PC. Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Daemon Tools gjør da den jobben. Kanskje du må lage en iso av vob filene + ifo filene og alt det andre nødvendige i f.eks Nero, MEN Daemon Tools gjør jobben. Seff må du kun gjør noe sånt med dine egne dvder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå