Janti Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei Jeg husker ikke helt oppsettet da jeg installerte ReadyNAS Duo. Per i dag har jeg en enkel Netgear-ruter som fungerer greit sammen med ReadyNAS. Men jeg skal skifte til en Linksys-ruter. Er det en enkel sak å få ReadyNAS-en til å fungere sammen med den nye ruteren, eller er det innstillinger som må gjøres her og der? Må noe installeres på nytt? Er litt redd for å bytte ruter grunnet det, at jeg er redd for at systemet ikke vil fungere sammen lenger, eller at jeg ikke får det til å få enhetene til å snakke med hverandre. Vennlig hilsen Jan Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Nei, det er bare å bytte det, Så hekter du på naset og starter Raidar så du finner ipadressen den får på den nye routeren. Så bør du sette fast ip på naset i den nye routeren. Lenke til kommentar
Janti Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Nei, det er bare å bytte det, Så hekter du på naset og starter Raidar så du finner ipadressen den får på den nye routeren. Så bør du sette fast ip på naset i den nye routeren. Takk, da tar jeg sjansen! Jan 1 Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 i verste tilfelle kan du alltids bytte tilbake ^^ å lete opp riktige innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå