Heljar75 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 For en tid tilbake kjøpte jeg meg en ASRock Mini-PC med Windows 8 som jeg har kobla til hjemmekinoanlegget i stua. Det fulgte også med en liten fjernkontroll med de standard fjernkontroll tastene pause, play, spole etc. Det har fungert stort sett bra så langt. Tenkte jeg skulle teste ut HBONordic sitt utvalg og kjøpte meg et månedsabonnement. Det første jeg oppdaga er jo at HBONordic ikke er like enkle for PC-brukere som konkurrentene. I steden for en enkel app jeg installerer har de hele brukergrensesnittet sitt via nettleseren. Dette har skapt litt hodebry for meg. For det første må jeg installere noe som heter Widevine. Dette funka ikke på Tile-versjonen til IE så jeg måtte gå til skrivebordversjonen av programmet. Og nå får jeg ingen respons fra fjernkontrollen når jeg ser på ting fra HBO. Eneste jeg kan gjøre er å pause direkte ved å peke med musa. Ikke verdens mest brukervennlige opplegg. Noen måte å komme seg forbi dette på, eller er det HBONordic som har laget et håpløst opplegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå