Joachim_F Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Åpner for forhåndsbestilling av sitt neste bilspill. Les hele saken Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Preordered! Håper de klarer å fange samme følelse av de tidligere spillene. Det å kjøre med force feedback ratt og pedaler i alt for høy hastighet på grusbane i ett gammelt vrak, kun centimeter fra bilene rundt er en følelse kun Flatout har klart å levere på. Det finnes mange bilspill, men ingen som har klart å fange rå morro i samme stil som Flatout i sin tid gjorde. 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Holy shit! Spenstige saker! Tror jeg skal støtte dem :] Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Dette nekter jeg å gå glipp av! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Penger, værsågod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Flatout 2 var et såpass fordømt artig spill, så dette ble forhåndsbestilt med en gang. Nå er det bare å håpe at det ikke tar så alt for lang tid for de å nå 10 000 forhåndsbestillinger, slik at vi kan få prøvespilt litt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Gleder meg som en strømpe før lille julaften! Spiller fortsatt Ultimate Carnage med kompiser, og det er utrolig morsomt. 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Så kickstarter feilet, men utgiveren gir ikke opp av den grunn! Så istedenfor går dem tilbake til å selge via siden dems, og har i samme stund utgitt en bitteliten tech demo, hvor man kan ha det litt morro mens vi venter.Sjekk den ut på www.nextcargame.comOg mens du laster ned versjonen etter du har forhåndskjøpt spillet, se på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå