thomassit0 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Går heller for Agent klokken jeg får i desember. Vesentlig mindre, og en ukes batteritid. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Går heller for Agent klokken jeg får i desember. Vesentlig mindre, og en ukes batteritid. Jeg og. ... samt at den også fungerer med Windows Phone og kan programmeres med C#. 1 Lenke til kommentar
pabb Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Dette var skikkelig grelle greier. Samsung burde ha tenkt mer som dette skulle det ha appellert: http://www.teknofil.no/artikler/google-har-jobbet-med-smartklokke-lenge/136972 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hvis det der er det endelige produktet så har Samsung en del folk de burde gi fyken for å si det mildt.. 1 Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 http://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-gear-prototype-261180/ Kun prototype... håper virkelig det! Lenke til kommentar
smia Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Med det designet tror jeg Samsung bommer stygt på "folk flest". Bare nerdene vil gå med noe slikt. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 yess! klokke med 10 timers batteritid? Stod vel noe om 10 timer ved aktivt bruk og 24 timer ved "normalt" bruk (på ei anna nettside jeg så). Alt for lite synes jeg ja, men det kan bli en vanesak å lade opp flere ting daglig fremover... Og alltid ha med seg batteribank når man skal ut på tur... Ser personlig ikke helt verdien i dette. Yey, twittermeldinger på håndleddet. Fjerna faktisk twitter fra mobilen i dag! ...Så ikke helt overbevist jeg nei. Men kan jo bli artig å se hva det blir til etter hvert... Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Misvisende tittel på artikkelen. Dette er et bilde av noe en person PÅSTÅR er klokka. Flere andre nettsteder sier at dette er bildet av en prototype, og ikke den versjonen som skal lanseres straks. 4 Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Denne var svær og klumpete :-P (Større enn en iPod 6g med klokkerem). Tror jeg holder meg til Pebble :-) Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg er storfornøyd med designet på min Galaxy S3, men her har ikke akkurat Samsung truffet blink. Får håpe dette virkelig er prototypen, og at de har noe litt lekrere å vise om noen dager. Hvis ikke blir det neppe en Samsung smartklokke på meg Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Verdens styggeste klokke Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Virker som den begredelige batteritiden var fakta... Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Har hatt Pebble i et par måneder nå og er veldig fornøyd med den. 5-6 dagers batteritid - mange kule "Watch faces - meldinger, epost og anrop direkte til klokken( ja den ser faktisk ut som det) - styre musikkavspiling. Tror nok Smart Watch er noe som kommer for å bli og til dels ganske vanlig, men ikke i form av dette monstrumet fra Samsung. 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ser personlig ikke helt verdien i dette. Yey, twittermeldinger på håndleddet.Goggle maps på håndleddet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Goggle maps på håndleddet. Ok, det skal jeg faktisk innrømme er litt praktisk. Men still, jeg har ikke noe stort imot å bruke mobilen min til det heller. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 aaaaaaaaaaaalt for stor! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 kan fint styre meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg