Kurt Lekanger Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 De første bildene har lekket, få dager før lanseringen.Dette er Samsungs smartklokke Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Bada boom! Big bada boom! 2 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Huff, nå har 1-tommesyken kommet til armbåndsur også. Hvorfor må alt ha 1" større skjerm enn konkurrentene? Da blir det uten tvil oppgradering til Sony sin SmartWatch 2 for meg, den ser mer ut som et armbåndsur. Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Litt rart at de ikke valgte en 16:9 skjerm. Og hvorfor er skjermen så liten i forhold til klokka. De burde definitivt ha plassert "elektronikken" bak selve skjermen, slik at rammen ble så tynn som mulig. Men de fire skruene var jo fine da Nei, tror jeg venter litt med smartklokke jeg... Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Denne ser ut som om en liten mobiltelefon festet på en klokkerem. Den er en bastard med kamera, skjerm, høyttaler og dårlig batterilevetid, men mangler SIM-kort og GSM-sender slik at den er avhengig av en mobiltelefon. 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Virker jo nesten som om Samsung bare skal ha ut en "smartklokke" bare for å ha en, virker jo ikke som de engang prøver på å få designet og levert noe som faktisk er praktisk og halvveis brukanes.. Nå har jeg ikke så alt for stor trua på smartklokker med det aller første, først må det skje noe revolusjonerende på batterifronten så disse kan få noe annet enn 1-2 dager batteritid, samtidig så må ikke produsentene glemme den harde medfarten armbåndsur faktisk får iløpet av en dag. Disse burde være vanntette så man slipper å ta de av når man skal bade, dusje osv.. De skal gjerne tåle ganske så store støtskader for hvem presterer vell ikke å ripe opp og smelle klokka si borti diverse ting fra tid til annen osv osv.. For meg virker det ikke som om denne klokka matcher noen av kriteriene som en klokka har, hvertfall i min bok. Den ser stor og klumpete ut, har ikke et design som gjør at jeg ønsker å ha den på hånda mi, den ser ikke ut til å være verken vanntett eller være spesielt solid, skjermen ser jo knapt nok beskyttet ut i det hele tatt og jeg vil tippe at vi snakker den vanlige begredelige batteritiden noe som er for dårlig da jeg ikke ønsker å lade armbåndsuret mitt hver natt. 3 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Haha, herregud så stygg den var..! 2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Tror jeg heller fester Galaxy S4 på armen med gaffatape.Konseptbildene med kurvet skjerm var OK. Dette er ikke pent og da får man heller se hva andre får til. Endret 2. september 2013 av Jan Skrotnes 2 Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg tviler sterkt! Dette ser ut som en tidlig prototype (spesielt med de skruene). Dersom dette er det endelige produktet er det nok ikke lurt å sitte på Samsung-aksjer de nærmeste dagene... Lenke til kommentar
Lendingen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Nei folkens, holder meg til min pebble. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Denne ser ut som om en liten mobiltelefon festet på en klokkerem. Nei, der er jeg helt uenig. Det ser ut som en helt normalt stor mobiltelefon festet på en klokkereim. Bare fordi toppmodellene nå har rukket opp i 8-9 tommer, er ikke det der en liten telefon. :g Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Ingen designpris til Samsung denne gangen heller gitt. Den er vel i plastikk denne også eller ? Endret 2. september 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
HI-TECH Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 hva er vitsen med og utvikle en skjerm man kan bøye, ? viss man ikke bruker det til noe, til og med ikke til klokken de skal produsere.... kan jo like så godt putte en reim på min s3 1 Lenke til kommentar
Tjallekz Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Keiserns nye klær, velkommen. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Dette kan umulig stemme. I så fall mistenker jeg at Samsung har rushet et produkt i frykt for hva Apple kan komme til å lansere. Ikke at jeg tror et tilsvarende Apple-produkt vil bli stort bedre. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ser personlig ikke helt verdien i dette. Yey, twittermeldinger på håndleddet. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 yess! klokke med 10 timers batteritid? da kan man i allefall vite hva klokken er frem til lunsj, ser ingen feil her nei Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 The word my Pebble is looking for is: LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg