mushi Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Noen som har denne? Hvordan er den i forhold til andre pulsklokker? Er dette et smart kjøp for en som trenger litt motivasjon, eller vil den bli liggende i en skuff? Bruker nå edomondo på mobilen, men jeg vurderer å investere i en Nike+ klokke siden gps-en ofte faller ut og mobilen er litt stor å drasse med seg. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Nike+ klokke er vel en sportsklokke med gps, og ikke en pulsklokke? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg har den og jeg digger den til løping. Når du er ferdig med å løpe kan du se på dataen din hvor du har løpt og hvor fort du har løpt og hvor du har løpt fortest og saktest. Du får også målt pulsen, farten, lengde, tid, osv som er vanlig på en vanlig pulsklokke. Denne trenger heller ikke batterier men lades ved at den har en skjult usb inngang. Jeg synes den også ser kul ut så dette er virkelig en klokke jeg anbefaler. NB: skal nevnes at jeg ikke har brukt mange andre typer klokker. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Etter siste kommentaren min her så leste jeg meg opp på denne klokken, tester osv. Jeg ble ikke imponert over hva jeg leste og videoer på youtube av den i bruk, samt den så veldig stor ut på armen. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Den er kanskje i det største laget, men jeg synes klokken er bra. Men som sakt har jeg ikke prøvd noen andre klokker. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Eg har hatt den men gikk over til Garmin pga bedre kompatibilitet med andre tjenester enn Nike sin. Lenke til kommentar
rosemarie99 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvor leser man resultatene? På klokken? På nettet? :-) Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvor leser man resultatene? På klokken? På nettet? :-) klokken har en usb som du plugger i dataen slik at du får resultatene dine, denne klokken er helt ok, men jeg savner å se hvilken i-sone du ligger i osv.. Ellers en ganske råå klokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå