Gå til innhold

Tilbakemeldinger på www.explotionchurch.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne ha noen tilbakemeldinger på www.explotionchurch.com..

Hva kan evt forandrest osv..

 

Innholdet er langt ifra ferdig, men det er designet som jeg vil ha tilbakemeldinger på..

 

*Med forbehold om skrivefeil, både her og på sida:P

 

Mvh Anders

 

1. Du kan unngå å skrive linker med flere punktum etter .com. Må du, bør du skrive det "blabla.com ..", ikke "blabla.com..".

 

2. Bruke et reelt ord i adressen. En explotion, hva er det egentlig?

 

3. Siden var finfin, den. Greie farger, fin layout.

Lenke til kommentar

Jeg så det var punktum etter .com - men da jeg skulle edite posten min, klikka pcen og jeg fikk ikke gjort det. Men jeg skrev: Med forbehold om skrivefeil da så:p

 

Det der er bare "designet i html", holder på og sette inn designet i et phpscript der den automatisk forlenger seg...

 

GeeZuZz, skal sjekke det der med at den ikke passer, men nå sitter jeg i Trondheim og jeg får ikke gjort noe da.

 

Til slutt vil jeg si at det er desverre ikke jeg som har laga sida, men en som har laget den til meg.

 

Takker for innlegg og håper flere kan kommentere siden

Lenke til kommentar

Bakgrunnen irriterer meg en del.. ser ut som baderoms-tapet fra 70-tallet. Stygg tapet atpåtil.

 

Men ellers var det en meget pen side, om enn ikke noe litt annerledes enn mine forventinger. Fikk en litt vel.. annen forventning til en side med url'en explotionchurch.com. Blå er vel kanskje ikke den fargen jeg assosierer mest med eksplosjoner. Og church er et ord jeg stort sett automatisk ignorer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...