Rustymagus Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kjemperoboter og skytespill er en hardtslående og velfungerende kombinasjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 "Titanfall kommer i salg i løpet av første kvartal 2024, for Windows, Xbox 360 og Xbox One." Bare 11 år igjen da Ser bra ut! 8 Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hehe, Bra sett Union Litt lenge til lanserings datoen Litt synd at dette er en Microsoft only tittel, ville gjerne sett hvordan grafikk sammenligninga var på en ps4. Lenke til kommentar
alphezxd Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Litt synd at dette er en Microsoft only tittel, ville gjerne sett hvordan grafikk sammenligninga var på en ps4. Den hadde vært helt identisk med ps4. (I forhold til XB1k). Men ellers er jeg enig, synd dette ikke dukker opp på ps4, selv om jeg skal ha begge. Hadde vært kjekt å få spilt dette i romjula Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Tja det har vel kommet ganske klare indikasjoner på at dette også vil dukke opp hos Sony etterhvert? Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Blir kanskje et kjøp av dette til PC 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Litt synd at dette er en Microsoft only tittel, ville gjerne sett hvordan grafikk sammenligninga var på en ps4. Den hadde vært helt identisk med ps4. (I forhold til XB1k). Men ellers er jeg enig, synd dette ikke dukker opp på ps4, selv om jeg skal ha begge. Hadde vært kjekt å få spilt dette i romjula Utgiver har ikke utelukket det. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Fin tid å kjøpe ny pc da AMD 9000 + titanfall. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Håper dette med wallrunning og diverse akrobatikk i førstepersonsformat blir normen etterhvert. Spilte mye Crysis Multiplayer i min tid hvor såkalte circle jumps ble en stor del av spillet. Var også visse maps i Crysis Wars hvor en brukte flowgraphs til å lage muligheter for wallrunning både vertikalt og horisontalt, samt muligheten til å henge seg fast på veggen og på kanter. Det var en liten del av communitien som ble oppslukt av dette, men herregud så gøy det var. Håper inderlig at denne typen gameplay kan bli trenden i den nye konsollgenerasjonen. Kanskje Titanfall baner vei for dette, slik Gears of War gjorde for skytespill med dekningsmekanismer? (Litt usikker på terminologien her, men bør være mulig å forstå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå