HelloKjersti Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Effektstudio viser frem hvordan de lagde The Wall.Bli med bak scenen i Game of Thrones Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Lagde "The wall" ? Er det bare kunstig, fantasi og tull alt jeg har sett på tv? Snakk om få få hjertet sitt revet ut Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Mener dere at Game of Thrones ikke er ekte?!? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Dette er et fotoforum ikke en tegneforum så alt må jo være tatt med kamera/video. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Lagde "The wall" ? Er det bare kunstig, fantasi og tull alt jeg har sett på tv? Snakk om få få hjertet sitt revet ut EDIT Misforstod ironien din. Trodde ikke du skjønte at man ikke bygger en gigantisk mur av is på antarktis for å få det med i et par scener i en serie når CGI og 3D er langt billigere Endret 2. september 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Lagde "The wall" ? Er det bare kunstig, fantasi og tull alt jeg har sett på tv? Snakk om få få hjertet sitt revet ut EDIT Misforstod ironien din. Trodde ikke du skjønte at man ikke bygger en gigantisk mur av is på antarktis for å få det med i et par scener i en serie når CGI og 3D er langt billigere Hehe, det går bra.. Ironi kan lett mistolkes.. Verste er når man bruker ironi og da særlig selvironi i virkeligheten og de man sier det til ikke forstår at det er ironi og tror man er helt stein stokk dum.. Det har skjedd Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hehe, det går bra.. Ironi kan lett mistolkes.. Verste er når man bruker ironi og da særlig selvironi i virkeligheten og de man sier det til ikke forstår at det er ironi og tror man er helt stein stokk dum.. Det har skjedd Hehe, ja, holdt nesten på å gå på den selv akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg