Supposedly Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hei! Forsøkt i lang tid å finne dette spillet; har sett i trådene her at det kan likne på "Vikingbyen 2", men er nok eldre enn det, da jeg hadde gått ut av videregående da dét kom ut. Må ha vært rundt slutten av 80-tallet, begynnelsen av 90-tallet; spillet var vel forsåvidt strategi, siden du skulle porsjonere ut mat og medisiner, plante, bygge, og jeg er ganske sikker på at det var på norsk. Det var basert i et u-land, bestod av å bare velge tekstalternativer, men hadde statisk grafikk, og det er i grunn det jeg husker. Noen som har den fjerneste anelse på hvilket spill dette kunne vært? 1 Lenke til kommentar
Djuske Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kom Oregon Trail nokongong ut på norsk? Kan vere det? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 hmm, måtte du velge hvor mye av avlingen du skulle spise og hvor mye du skulle bruke som såkorn året etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå