Lovegame Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hei folkens Som tittelen sier så er jeg blitt VAC-banned på MW2, har aldri brukt cheats, men har spilt mye på moddede servere (som andre har hostet). Har hatt spillet siden release og 7586 timer spilletid (mye idle). What do? Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Kanskje noen har tjuvlånt brukeren din. Du kan kontakte Steam, men jeg tviler på at du får den bannen reversert (de er kjent for at alle bans er 'final'). 1: Skift passord på steam. 2: Kjøp en ekstra kopi av MW2. 3: Kos deg Endret 1. september 2013 av Jofred Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Kanskje noen har tjuvlånt brukeren din. Du kan kontakte Steam, men jeg tviler på at du får den tilbake. 1: Skift passord på steam. 2: Kjøp en ekstra kopi av MW2. 3: Kos deg Har endret passord. Blir ikke å kjøpe en kopi til av MW2, nei. Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Er du vac banned blir du ikke unbanned, blei vac banned selv fordi jeg brukte et programm som markerte mitten av skjermen med en rød prikk, (likte bedre og quickscope med den der) og jeg klagde på det men vac ban er perma og blir aldri fjerna, så du må enten kjøpe ny mw2 eller move on Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Må nok kjøpe nytt. Var selv banned på 1.6 da steam var nytt, (var sikkert en av kompiser som hadde lånt acc) og jeg fant det ut, jaja tenkte jeg, var bare 1.6 på den og sluttet å bruke den. Tok den opp etter flere år uten login eller noe, og da var jeg utrolig nok unbanned. Og faktisk, så bruker jeg den banned steam account idag uten å være banned på noe av HL1 games/cs1.6. Usikker hvordan det er idag, er rimelig sikker at du ikke blir unbanned. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Whut spiller folk fortsatt MW2? Riktig nok det beste COD spillet, men det ble jo totalødelagt av hackers, gikk ikke ann å komme unna de. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Whut spiller folk fortsatt MW2? Riktig nok det beste COD spillet, men det ble jo totalødelagt av hackers, gikk ikke ann å komme unna de. Du skulle prøvd det nå. Om du finner en ordentlig lobby på under en time er du flink. VAC fungerer ikke lenger i praksis, så jeg ser ærlig talt ingen grunn til at IW sine servere skal være oppe lenger. Synd å si det, men det er ikke vits å holde i live et spill som seriøse spillere ikke kan få glede av. Endret 20. oktober 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå