norway Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hehe , såpass ja. HW`s egen ordbok. Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Latterlig å klage over komplett når det er deg selv som har gjort feilen! som det er nevnt så kan du avbestille på Konto på komplett sine sider og da så sant ikke varen er pakket så går det greit! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Rotekopp. Kan vel ikke skylde på komplett fordi du roter det til. Håper de lager et stort gebyr slik at staten inndrar pc'n din. Enkelte burde holde seg til papir og blyant. Såfremst de ikke var tatt til plukking så kunne du endret det selv, og var det det så kan du da ikke klage på at komplett er raske. Off TOpic så er de lynraske for tida. Bestilte skjermkort kl 14 forrige tirsdag og torsdag kl 17 var kortet i min pc. Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har aldri opplevd av komplett har brukt lang tid til å plukke varene. Grunnen til at ting tar en uke før det kommer frem er posten! Lenke til kommentar
titus Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det er riktig som det blir påkekt at det er smartere å kansellere ordren ved å bruke konto-funkskjonen til Komplett. Men Kompletts rutiner er ikke helt gode - de er lynraske med å gi en ordre "plukkliste"status, hvor den ikke lenger kan kanselleres. F.eks. min bestilling lørdag ettermiddag - plukkliste status etter 3 kvarter eller noe slikt, men pakken ble først pakket søndag kl 17. Så jeg kan være enig med trådstarteren i at dette er dårlig fra Komplett sin side. NB: Denne tråden skulle vært under Webshoperfaringer, ikke skjermkort, skjermer! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Du går ned til posten og ber dem å sende pakken tilbake, det gjør de helt gratis! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 ****** dildo ****** Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Feilpostet - hører hjemme under "webshoperfaringer". Samtidig var det mye spam her - fy skamme dere! Stenges / flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg