Gå til innhold

Faen ta Komplett, skal aldri mer bestille derfra.

Anbefalte innlegg

Hei jeg bestilte på lørdag, rundt klokka 14:00 et radeon 9200se kort, men ombestemte meg. Jeg sendte derfor et mail til dem rundt klokka 16:00 og sa at jeg vil heller har et radeon 9000 istedenfor. Og ble glad gjennom hele helgen.

Inntil for et par minutter siden jeg fikk et mail fra dem og de sa at pakken er sendt desverre. Hva i helvete??!! Jeg byttet om ordren kun to jævla timer etter kjøpet.

Nå må jeg altså bruke angreretten, og dermed betaler trippelt porto fram og tilbake!!!!

****** altså. Hva med at jeg driter i hele greie og ikke hente pakken?? Hva skjer da? er det smart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva betyr "kjøss" `?

autokorrekturen som over setter et ord som begynner på f og slutter på aen.

Er vel egentlig en litt mildere dialektisk form for banning/kraftuttrykk

Hæ? Setter den over ord?? Skjønte ikke den, jeg.

Men konverting fra et nokså vanlig banneord som 12-åringer ikke burde ha lært enda, til et enda merkeligere ord, synes jeg er helt greit. Takk og honnør til HW for å ha gjort det slik.

Lenke til kommentar
Hei jeg bestilte på lørdag, rundt klokka 14:00 et radeon 9200se kort, men ombestemte meg. Jeg sendte derfor et mail til dem rundt klokka 16:00 og sa at jeg vil heller har et radeon 9000 istedenfor. Og ble glad gjennom hele helgen.

Inntil for et par minutter siden jeg fikk et mail fra dem og de sa at pakken er sendt desverre. Hva i helvete??!! Jeg byttet om ordren kun to fordømte timer etter kjøpet.

Hvis ordren din var kommet på plukkliste på det tidspunktet du ombestemte deg var det uansett for sent å sende den e-posten. Det du kunne ha gjordt hvis ordren var åpen, var å gå inn på den og slette den varen du ikke ønsket. I ditt tilfelle, hvor du kun hadde 1 vare på ordren, ville hele ordren da ha blitt slettet. Du bør være oppmerksom på at de på kundeservice (de som mottar og svarer på e-poster) hos Komplett ikke jobber i helgene.

Du er blandt de første jeg har registrert som sitter å klager over rask behandling; pakking, plukking og sending.

Nå må jeg altså bruke angreretten, og dermed betaler trippelt porto fram og tilbake!!!!

kjøss altså. Hva med at jeg driter i hele greie og ikke hente pakken?? Hva skjer da? er det smart?

Hvis du ikke henter pakken, vil den returneres tilbake til avsender 14 dager etter at den ankom Postkontoret. Du må betale omkostninger da du ikke har benyttet deg av angrefristloven på korrekt måte. Hvis du ønsker å angre så har jo Komplett en utfyllende beskrivelse her.

Det at du ombestemmer deg etter å ha bestilt en vare også kjefter på nettbutikken er direkte latterlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...