Veritæs Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hei jeg bestilte på lørdag, rundt klokka 14:00 et radeon 9200se kort, men ombestemte meg. Jeg sendte derfor et mail til dem rundt klokka 16:00 og sa at jeg vil heller har et radeon 9000 istedenfor. Og ble glad gjennom hele helgen. Inntil for et par minutter siden jeg fikk et mail fra dem og de sa at pakken er sendt desverre. Hva i helvete??!! Jeg byttet om ordren kun to jævla timer etter kjøpet. Nå må jeg altså bruke angreretten, og dermed betaler trippelt porto fram og tilbake!!!! ****** altså. Hva med at jeg driter i hele greie og ikke hente pakken?? Hva skjer da? er det smart? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 La meg se om jeg har forstått. Du banner og steiker over at komplett har lynrask ordre-behandling? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ikke hente pakken? Det er kjempelurt, gjør det! Da slipper du alt bryet med å gå på postkontoret. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 La meg se om jeg har forstått. Du banner og steiker over at komplett har lynrask ordre-behandling? de sjekker ikke mitt mail engang!! Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Ikke hente pakken? Det er kjempelurt, gjør det!Da slipper du alt bryet med å gå på postkontoret. er dette seriøs? noen andre som synes det samme? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Komplett har ikke bemanning på lørdag-søndag som behandler bestillinger, du kunne jo bare avbestilt over kontoen din på komplett og lagt inn en ny bestilling, slik funker det i praksis :wink: Ingen vits å flame over Komplett, det er du som har gjort feil ! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 henter du ikke pakken får du regning. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ikke hente pakken? Det er kjempelurt, gjør det!Da slipper du alt bryet med å gå på postkontoret. Hvis man ikke henter pakken må man betale et gebyr på over 200,- hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 La meg se om jeg har forstått. Du banner og steiker over at komplett har lynrask ordre-behandling? Skjønte ikke helt det jeg heller... Det lønner seg jo å vite hva man skal ha før man bestiller, eller ? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 forresten, hvis komplett har sendt pakken etter 2 timer så er jo det flott! er ikke dems feil at du gjør en feil! Lenke til kommentar
norway Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hva betyr "kjøss" `? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Enig. Greit at du er forbanna, men dine egne feil må du nok rydde opp i selv. Neste gang bør du kanskje tenke deg om et par ekstra timer før du bestiller noe, det lønner seg som regel. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hva betyr "kjøss" `? autokorrekturen som over setter et ord som begynner på f og slutter på aen. Er vel egentlig en litt mildere dialektisk form for banning/kraftuttrykk Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Du må ombestemme deg litt fortere neste gang. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hva betyr "kjøss" `? autokorrekturen som over setter et ord som begynner på f og slutter på aen. Er vel egentlig en litt mildere dialektisk form for banning/kraftuttrykk Hæ? Setter den over ord?? Skjønte ikke den, jeg. Men konverting fra et nokså vanlig banneord som 12-åringer ikke burde ha lært enda, til et enda merkeligere ord, synes jeg er helt greit. Takk og honnør til HW for å ha gjort det slik. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hehe, prøv å skrive fi og tte... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hva betyr "kjøss" `? hw.no`sk for f a e n Lenke til kommentar
formann Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hehe, prøv å skrive fi og tte... Eller feks dil + do .. ganske snedig korrektur. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 henter du ikke pakken får du regning. Gledesdreper! Jeg ventet med lengsel på den posten han kom til å starte når han fikk regning på gebyret fra Komplett. Han burde jo ha visst det, hvis han hadde lest den avtalen han har godtatt ved bestilling. Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hei jeg bestilte på lørdag, rundt klokka 14:00 et radeon 9200se kort, men ombestemte meg. Jeg sendte derfor et mail til dem rundt klokka 16:00 og sa at jeg vil heller har et radeon 9000 istedenfor. Og ble glad gjennom hele helgen. Inntil for et par minutter siden jeg fikk et mail fra dem og de sa at pakken er sendt desverre. Hva i helvete??!! Jeg byttet om ordren kun to fordømte timer etter kjøpet. Hvis ordren din var kommet på plukkliste på det tidspunktet du ombestemte deg var det uansett for sent å sende den e-posten. Det du kunne ha gjordt hvis ordren var åpen, var å gå inn på den og slette den varen du ikke ønsket. I ditt tilfelle, hvor du kun hadde 1 vare på ordren, ville hele ordren da ha blitt slettet. Du bør være oppmerksom på at de på kundeservice (de som mottar og svarer på e-poster) hos Komplett ikke jobber i helgene. Du er blandt de første jeg har registrert som sitter å klager over rask behandling; pakking, plukking og sending. Nå må jeg altså bruke angreretten, og dermed betaler trippelt porto fram og tilbake!!!! kjøss altså. Hva med at jeg driter i hele greie og ikke hente pakken?? Hva skjer da? er det smart? Hvis du ikke henter pakken, vil den returneres tilbake til avsender 14 dager etter at den ankom Postkontoret. Du må betale omkostninger da du ikke har benyttet deg av angrefristloven på korrekt måte. Hvis du ønsker å angre så har jo Komplett en utfyllende beskrivelse her. Det at du ombestemmer deg etter å ha bestilt en vare også kjefter på nettbutikken er direkte latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg