Gå til innhold

Lyve på meg VG2 IKT?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du skal være litt forsiktig nå mister, dette forumet har mange øyne.

Ja,. Det kan i TS'øyne være lurt å holde kortene litt tettere om brystet tror jeg.. Er mange øyner og ører her ute. Oppgi både stillingsanonse og hvilket bemanningsbyrå han har søkt igjennom på et åpent forum - ved CV-juks er nok ikke beste sjakktrekket.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja,. Det kan i TS'øyne være lurt å holde kortene litt tettere om brystet tror jeg.. Er mange øyner og ører her ute. Oppgi både stillingsanonse og hvilket bemanningsbyrå han har søkt igjennom på et åpent forum - ved CV-juks er nok ikke beste sjakktrekket.

Spiller poker med kortene feil vei.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg innser at det ikke er verdt det, men i dette tilfellet oppfyller jeg i utgangspunktet alle krav, og det er i utgangspunktet ikke sannsynlig at de spør meg om det. Dette er ikke en toppjobb, men en entry-level kundeservicejobb.

Du lyver i CV'en din, punktum. Om du ikke ser hvor galt det i utgangspunktet er, neivel. Det handler om moral, og om å flytte grenser. Kan hende du slipper unna med denne løgnen, men har du løyet en gang på CV'en, så blir det lettere å ty til løgner ved neste korsvei. Hva skal du lyve om da? Tro meg, til slutt blir det mange løgner å holde rede på. Og med mindre du fører kartotek over løgnene dine, så kommer du til å tråkke i salaten en eller annen gang, når du blir konfrontert med noe du tidligere har løyet om, men som du ikke lenger husker.

Lenke til kommentar

Du lyver i CV'en din, punktum. Om du ikke ser hvor galt det i utgangspunktet er, neivel. Det handler om moral, og om å flytte grenser. Kan hende du slipper unna med denne løgnen, men har du løyet en gang på CV'en, så blir det lettere å ty til løgner ved neste korsvei. Hva skal du lyve om da? Tro meg, til slutt blir det mange løgner å holde rede på. Og med mindre du fører kartotek over løgnene dine, så kommer du til å tråkke i salaten en eller annen gang, når du blir konfrontert med noe du tidligere har løyet om, men som du ikke lenger husker.

Virker det som om jeg overhodet ikke tar dette seriøst? Jeg er fullt klar over hva jeg gjør, og denne ganske store skremselen har iallefall overbevist meg om at jeg ikke skal gjøre det igjen. Du får tro og dømme hva du vil, men det gjør ikke situasjonen bedre.

Tror du skal være litt forsiktig nå mister, dette forumet har mange øyne.

Å bli ferska etter å ha tatt en så stor sjanse syns jeg er helt greit.

Lenke til kommentar

Det blir på en måte slik (sett litt mellom fingrene) at en idrettsutøver doper seg for å få bedre resultater enn andre. Ser du slik på det, så har du dopet CV'en din.

Du sier jo du skal ta eksamen, og alt dette hadde sikkert vert helt ok for IMB om du hadde nevnt det i søknaden din. Men hva om du mot alle odds skulle styrke på denne eksamenen?

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...