Zizou87 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Vurderer å gå til innkjøp av den nye macbooken proen med 13 retina skjerm og i5. Hvordan fungerer denne til enkle spill som football manager og så videre? Er bare sånne enkle spill jeg vil spille, i tillegg til studentarbeid, nettsurfing, film, musikk og diverse sånne ting. Pc og anbefale? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Det går helt fint. Football manager finnes til OSX, men du burde sjekke andre spill du spiller eller har lyst til å spille, om de finnes til OSX. Spillbiblioteket til OSX er veldig lite i forhold til PC, men det har blitt litt bedre etter at Steam kom til OSX. Intel HD 4000 er et ganske svakt skjermkort (integrert i CPU-en), men det holder til enkle spill som FM, som ikke er grafikk-intensive. Hvis det ikke haster med å kjøpe en laptop, så ville jeg ha ventet litt. Det ryktes at retina modellene får haswell i oktober/november. Haswell har bedre intregrert skjermkort, opptil 40-50% raskere. Og CPU-en bruker en god del mindre strøm, som vil forbedre batteritiden betydelig. Endret 1. september 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Zizou87 Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Tusen takk:) er nok bare football manager som jeg kommer nå, men det vil uansett ikke bli noe harde gamingspill, men bare sånne football manager ish spill. Vet du om office pakka på Mac funker fjell? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Vurderer å gå til innkjøp av den nye macbooken proen med 13 retina skjerm og i5. Er det den som kommer til å bli lansert nå i september/oktober du mener? 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Tusen takk:) er nok bare football manager som jeg kommer nå, men det vil uansett ikke bli noe harde gamingspill, men bare sånne football manager ish spill. Vet du om office pakka på Mac funker fjell? Office pakka funker bra, etter min erfaring Endret 1. september 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Zizou87 Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Er det den som kommer til å bli lansert nå i september/oktober du mener? Jeg trodde den var lansert?http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACBPMD212HA/macbook-pro-med-13-3-retina-skjerm-md212 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Intel HD4000 er for svak for MBP 13 Retina. Det blir lansert en ny nå. Apple har presseevent 10. september. Lenke til kommentar
Zizou87 Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Hva mener du nå? At den linken jeg la ut har dårlig prosessor? Er ikke så godt inne i dette, hehe. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hva mener du nå? At den linken jeg la ut har dårlig prosessor? Er ikke så godt inne i dette, hehe. Den du linker til er den "gamle", den nye med Haswell er rett rundt hjørnet. Den vil koste det samme, så det er litt dumt å kjøpe fjorårets modell nå, såfremt det ikke haster med innkjøp. Fordelene med haswell, som jeg nevnte i en tidligere post, er bedre integrert skjermkort og lavere strømforbruk. Lenke til kommentar
Zizou87 Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Og den er ute i butikken til samme pris 10 september? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Nei, tror ikke den vil være ute i butikken den 10.september, men den er definitivt rett rundt hjørnet. Så jeg ville ha ventet hvis det ikke haster med å kjøpe en laptop. http://retinamacbookpro.macrumors.com/ Endret 2. september 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå