Tommyeen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Skal montere radiatorer H100i i toppen av ett Corsair d900 kabinett. skal viftene drage inn luft eller blåse ut luft på radiatoren? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hva passer for ditt system? Det spiller ellers ikke veldig stor rolle om viftene suger eller dytter gjennom radiatoren hvis det var det du tenkte på Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Spiller ikke så stor rolle om den blåser eller suger, men jeg ville hatt den til å blåse/suge ut av kabinettet, og ikke inn. Hvis den skal blåse/suge ut av kabinettet, MÅ du ha ekstra vifter som blåser inn, hvis ikke blir det undertrykk, og da ender du med at den suger inn støv gjennom alle kriker og kroker. Med et par ekstra vifter som blåser luft inn, får du også litt lavere lufttemperatur inne i kabinettet og det er en fordel når lufta inni der skal kjøle radiatoren. Endret 1. september 2013 av RRhoads Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 er den boxed kjølepastaen som er undet kjølehode god eller må jeg vaske den bort og ha ny på? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Den er helt kurrant, du kan kanskje tjene 3-4 grader på en annen kjølepasta men jeg tror ikke det er stort mer å hente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå