Dryasanne Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Tomb raider likte jeg.Xcom enemy unknown, likte jeg ikke, men alien opplegget var artig.Andre spill som nevnes i samme åndedrag - enten tomb raider på exploring i en alien planet, eller framtidsplot og utforskning ala Riddick ? PS 3 Endret 1. september 2013 av Dryasanne Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hva er det du egentlig spør etter? Og om det er Playstation versjoner du er ute etter så er dette feil forum kategori. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Lurer også litt på hvor du vil med denne tråden. Anbefaler deg å utbrodere litt, enn så lenge lever den på lånt tid. Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Fant utav det. Dead Space. 3 Flere som er av denne typen og kvalitet? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Fant utav det. Dead Space. 3 Flere som er av denne typen og kvalitet? Haha, hva? Hva handler denne tråden om egentlig? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Tror jeg skjønner det. Fyren liker Tomb Raider og XCom, så han vil ha noen andre spill i samme stil til PS3. I så fall kan jeg anbefale Lost Planet 3. Bare glem hvor ræva LP2 var, og husk hvor bra LP1 var. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Fant utav det. Dead Space. 3 Flere som er av denne typen og kvalitet? Dead Space 1 og 2 er bedre valg enn nr.3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Tror jeg skjønner det. Fyren liker Tomb Raider og XCom, så han vil ha noen andre spill i samme stil til PS3. I så fall kan jeg anbefale Lost Planet 3. Bare glem hvor ræva LP2 var, og husk hvor bra LP1 var. Men Lost Planet 3 har vel ikke fått så veldig gode omtaler ? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Nja, Last of us og Bioshock :Infinite er jo tidenes beste spill, i følge til mange. Omtaler er stort sett basert på hva folk vil høre, og ikke nødvendigvis fakta. Dermed er omtaler stort sett meningsløse nå for tiden. Den eneste måten man kan vite om man vil like et spill er ved å våge å prøve det selv, og våge å innrømme for seg selv hva man faktisk mener. Endret 3. september 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Driver og sparer penger, skal kjøpt disse tre i høst; 1: Batman: Arkham Origins (asin: B00C7103DO) 2: COD -- Ghosts (asin: B003O6CBIG) 3: Watch Dogs (asin:B00BGHUS58) Hvert koster nesten 60 dollar i USA, jeg skal på hyggetur til Madrid i slutten av november, ser at El corte Ingles har allerede lagt ut watch dogs for 63 euro, blir dyrere enn usa, men da får jeg den i handa, slipper maset med import (toll og tull). Da ser man min stil på spillfronten, noe jeg har "glemt" ? På ønskeliste: BioShock infinite og Tomb Raider. Driver med byding på eBay, ser ut til å få de for en tier hver (pluss 4 pund i frakt pr stk) Det er vel ikke noe gammelt som jeg burde sett på i denne stilen, jeg eier jo Dead Space 3, Assassin's Creed Revelations og Brotherhood, Batman: Arkham Asylum og City og den søte BioShock 2. Endret 4. september 2013 av Dryasanne Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) 63 euro for watch dogs? Det er over fem hundre spenn. Hvorfor ikke kjøpe det i Norge? Det blir ikke dyrere, og godt mulig billigere. Ikke før du det senere heller. Btw 60 dollar er litt over 360 spenn. Selv med toll osv blir det nok billigere. Endret 4. september 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Holtmo Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Driver og sparer penger, skal kjøpt disse tre i høst; 1: Batman: Arkham Origins (asin: B00C7103DO) 2: COD -- Ghosts (asin: B003O6CBIG) 3: Watch Dogs (asin:B00BGHUS58) Hvert koster nesten 60 dollar i USA, jeg skal på hyggetur til Madrid i slutten av november, ser at El corte Ingles har allerede lagt ut watch dogs for 63 euro, blir dyrere enn usa, men da får jeg den i handa, slipper maset med import (toll og tull). Da ser man min stil på spillfronten, noe jeg har "glemt" ? På ønskeliste: BioShock infinite og Tomb Raider. Driver med byding på eBay, ser ut til å få de for en tier hver (pluss 4 pund i frakt pr stk) Det er vel ikke noe gammelt som jeg burde sett på i denne stilen, jeg eier jo Dead Space 3, Assassin's Creed Revelations og Brotherhood, Batman: Arkham Asylum og City og den søte BioShock 2. Bortkastet penger hvis du skal kjøpe spill til ps3 i USA. For når du kommer hjem til din norske ps3 og putter inn spillet så vil ikke spillet fungere.. hvis du ikke har en playstation fra usa såklart Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Det er ikke sant, PS3-spill er sonefrie. Har selv handlet masse fra Canada, funker uten problemer. Bare å sette i spillet og starte opp det. Lenke til kommentar
Holtmo Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Beklager, var ikke klar over at ps3 var sonefrie Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Som da leder oss til -- norske priser F.eks. Bioshock Infinite. Koster 450,- her omkring jeg bor. 33 usd fra USA, 19 pund fra UK. Jeg blir forvirret av disse lave prisene i utlandet, merkelig hvor dyrt det er her hjemme? Har jo handlet mye fra Amazon, bl.a. COD, Black Ops 2, den ble det 235,- for med alt av frakt, vareprisen var på 23 pund, de trakk fra momsen, 6 pund i frakt. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Black ops kan du få kjøpt for 300kr inkludert frakt fra norske nettbutikker. Fortsatt dyrere, men ikke med særlig mye. Går ikke an å sammenligne Amazon med din lokale sjappe. Prisene er høyere i Norge fordi det generelle prisnivået er mye høyere, og det koster mer penger å drive butikk. Det er ikke slik at norske butikker har 200kr mer i avkastning enn Amazon selv om de selger spillet for 200kr mer. Koster varen (fra en utenlandsk nettbutikk) mer enn 200kr risikerer du uansett å måtte betale 25% i Mva, gjerne i tillegg til et fortollingsgebyr (her tar vel Posten 133kr nå). Da blir det brått mindre lukrativt med utenlandske butikker, men selvsagt, mange varer kommer under 200kr, og da er det ofte en 50 lapp å spare. Endret 7. september 2013 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Jo, jo, jeg vet litt for mye om den der 200,- grensa. Har brent meg stygt på den noen ganger ja, men det er et par år siden sist det skjedde. amazon.co.uk - noe som vet hva som egentlig skjedde der? Jeg har jo handlet flere hundre dvd er derfra i de siste åra, fått det fraktfritt. Men nå har de begynt å ta seg betalt for frakta, dyr frakt også, nå nettop betalte jeg 6 pund for en dvd, slike har jeg kjøpt en del av fra private i england, aldri betalt mer enn 4 pund i frakt. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) En annen grunn til at utenlandske butikker er billigere er at de ikke krever inn moms for varer som selges til noen i et annet land enn der de holder til, mens alle norske butikker må kreve inn 25% moms fra alle norske kunder. Ang. frakt fra amazon: de sluttet med gratis frakt til Norge nå i juni. Sikker fordi alle handlet akkurat på den 190kr-grensen for å få gratis frakt. Endret 7. september 2013 av formkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå