AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hallo folkens, Tenkte og stumpe røyken for godt men ikke nødvendigvis nikotin, Jeg vet nikotin er mye av ugangen i røyken men tenkte mer på og slutte og røyke pga lukt,kondisjon og at man får liksom ikke gjort det der man vill når man vil så man kommer ofte i situvasjoner der man har veldig lyst på noen drag men får ikke tatt det , derav får du en surmulende og lei person og forholde deg til og det er ikke noe morro og være den personen noen ganger heller, Sikkert ikke alle som opplever det heller Men ja, Jeg tror ikke den fysiske vanen er så lei og bli kvitt altså det og holde en røyk og fysisk røyke men heller det og få i seg nikotin er nok noget vanskligere og slutte med. Så nesten alt er et alternativ bortsett fra da og røyke, Snus,tyggis,elsig (?) Grunnen til at jeg er nokså sikker på at nikotinen blir det største problemet er fordi jeg røyker rulletobakk som du får i deg ganske mye av og hadde mitt fysiske krav altså bare det og røyke vert godt nok så hadde jeg røyka ferdigrøyk men om jeg røyker ferdigrøyk så tar jeg ofte 2 stk for at det skal holde , derav troen min at det er nikotinen og ikke det fysiske som blir værst men man får jo så mye igjen for og slutte også !! Så noen som har noen tips om hvordan man eventuelt takler overgangen fra røyk til snus,nikotintyggis eller elsigg ? Om noen har en veldig brukbar metode til og slutte helt er det velkommen også =) Anonymous poster hash: dcc86...de7 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1414116&page=395&do=findComment&comment=20892633Les, og lær 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Min metode for å slutte med snus var å kaste en halvfull snusboks i en søppelkasse. Da ble det slutt på "bare en boks til"-tankegangen. Hver gang jeg fikk lyst på snus, kom jeg til å tenke på den jeg hadde kastet, og hvis jeg kjøpte snus, hadde den halve snusboksen vært forgjeves. Anonymous poster hash: 941d0...ada Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 yup, esigaretter funka for meg, dog gikk over til snus mens dama var gravid, hun mente esigarettdampen lukta rart, ingen andre som lukta det tho Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Både jeg og fruen gikk over til e-røyk i løpet av sommeren. Ikke mer snus og røyk her. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 hmm da lurer jeg på om jeg skal prøve det, vi har nemlig en god del elsigg liggenes hjemme etter et forgjeves forsøk av mine foreldre Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Men du kan jo også prøve med nikotintyggis noen jeg kjenner brukte/bruker det og de kom seg over kulen med hjelp derfra =) Edit: De brukte et merke du kun får i svergie siden de inneholdt vist litt mer nikotin en de du får i norge + at de er billigere og at de har maaange forskjellige smaker, får jeg noe svar fra dem hva merke heter skriver jeg det her =) Endret 1. september 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) E-sigaretter funker helt fantastisk bra!Prøvd tyggis, piller og ''cold turkey'', og det er e-cig som virkelig funker Edit: Vaper på kake og Mango.. Herligere får du det ikke! Endret 4. september 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå