Latias Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Nei, de venter til klausulen er utløpt, slenger på 5M og kjøper han i neste vindu... Hvem trenger Levy når vi har vår egen fotballfagmann? Lenge leve Ed Woodward! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ryktes at Ozil kommer på 2 år fordi han ikke er fornøyd med å bli presset ut av RM. Synes det høres snodig ut at vi betaler 50m euro for en spiller vi bare har ett år. Kan jo ikke være sant Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ryktes? Hva med å legge ut kilden du kommer med? Har hørt helt andre ting enn 2 år. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Odgen tviler på en Herrera overgang til United Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ryktes? Hva med å legge ut kilden du kommer med? Har hørt helt andre ting enn 2 år. Sky sports og twitter :-P Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Sky sports og twitter :-P Slutt å lyve! Kan ikke finne noe her i skysports eller twitter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Lyver ikke. Sitter på mobilen. Skal se om jeg finner link. Kan være noen har missforstått og det er Kaka som er på 2 år. Var altså en reporter som sa det... Endret 2. september 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kan du komme med noe mer konkret enn det der Benbjo? Har til gode å se en eneste på Twitter nevne 2-årskontrakt. Eneste angående kontrakt jeg har sett er Bild som mener 5 år. http://www.bild.de/sport/fussball/transferperiode/alle-geruechte-alle-transfers-32077390.bild.html Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Dummeste jeg har hørt.. man kjøper ikke en spiller som er 24-25 år gammel for 50 millioner euro og gir han en 2-årskontrakt. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kan du komme med noe mer konkret enn det der Benbjo? Har til gode å se en eneste på Twitter nevne 2-årskontrakt. Eneste angående kontrakt jeg har sett er Bild som mener 5 år. http://www.bild.de/sport/fussball/transferperiode/alle-geruechte-alle-transfers-32077390.bild.html Ja de fleste melder 56 år ser jeg. Derfor jeg stusset over at det ble nevnt 2 år. Dummeste jeg har hørt.. man kjøper ikke en spiller som er 24-25 år gammel for 50 millioner euro og gir han en 2-årskontrakt. Nei nettopp. Det var også mitt poeng Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Liverpool skal ha kontaktet Real Madrid om tilgjengeligheten til Angel di Maria, melder BBC Hold dere unna Angel Di Maria, han skal til Arsenal! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Mata til Liverpool meldes det... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Everton har visstnok gitt bud på Porto's Fernando. Det betyr vel Fellaini til Man Utd. EDIT: Nå ryktes Stephan Ireland på lån til Stoke. Endret 2. september 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Mata til Liverpool meldes det... Nei, det må ikke skje. Helt skandale vist united ikke er med å kjempe om å få Mata. Herrera og mata til united hadde vært helt fantastisk, men det skjer nok ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hva sa jeg? Moyes kommer aldri til å vise interesse i Kagawa-type spillere som Ozil, en verdensklasse midtbanespiller, men heller gå for afro-Fellaini. Jesus christ, Utd er helt ødelagt uten Fergie. Ingen signering før deadline day i hele sommer, også kommer Fellaini som vår stor signering. Jesus. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Some details on Arsenal/Chelsea talks over Demba Ba from SSN Chelsea want £3million loan fee. Arsenal tabled a £1.5million loan feehttps://www.facebook.com/transfernewscentral?ref=stream&hc_location=stream Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) https://twitter.com/SamuelRhodes_/status/374517611528470529 EDIT: Angående BA: Endret 2. september 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 https://twitter.com/GuillemBalague/status/374519135528820737 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Guillem Balague @GuillemBalague 20sHerrera will have to pass medical and United pay it all in cash but deal practically done Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå