fox Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hvordan klarer dere å linke til twitter? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Ops, feil tråd Endret 2. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Hvordan klarer dere å linke til twitter? Kopier linken til Twitter posten inn i svarfeltet her. Hvis du bruker Chrome, må man lime inn linken i notepad først. Endret 2. september 2013 av Nyrili Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Flere medier som melder det samme på Twitter nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jesus, om du bruker Chrome, merk teksten som er blå og trykk 'avlink' i editoren. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Er bare å lime inn statusen. Trykk details også limer du inn. EDIT: too late Endret 2. september 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) takk! Endret 2. september 2013 av Fox Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kan ikke tro at vi henter inn Demba Ba. Latterlig i så fall. Veldig lik Giroud og er ikke bedre. Burde vel strengt tatt hentet inn en annen spiller type. Luis Muriel hadde vært noe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Hvis dere kan få han til å prestere som han gjorde i Newcastle, så er det vel ikke så galt med litt konkurranse og dybde der oppe? Selv om det såklart hadde vært bedre å hatt en annen type spiss å variere med. Endret 2. september 2013 av Aleks Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hvis det viser seg å stemme at Özil kommer til Arsenal, så er det faktisk en svensk DJ som først "bekreftet" det! Det er ikke hver dag man ser Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hvis dere kan få han til å prestere som han gjorde i Newcastle, så er det vel ikke så galt med litt konkurranse og dybde der oppe? Selv om det såklart hadde vært bedre å hatt en annen type spiss å variere med. Han har ikke vært så ille for Chelsea i forrige sesong? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Joda, men jeg synes ikke vi bør hente en som er lik Giroud i spillestilen, men det er ingen tvil om at Demba Ba er b'r'a når han er i form og har selvtillit. Vi har også blitt linket til Abel Hernandez som spiller i samme klubb som Viviano. Kan hende vi signerer både Viviano og Abel Hernandez. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Han har ikke vært så ille for Chelsea i forrige sesong? Jo, men de har ikke en like god manager som Pardew. Gjorde Ba klasse. Endret 2. september 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Men jeg er ikke keen å låne og hjelpe Chelsea å utvikle. Som Liverpool gjør med Moses. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 ManU skal ha signert Fellaini for £24M. http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2013/09/02/4231515/manchester-united-everton-agree-24m-fellaini-fee Skulle ikke Everton ha 25mill for både Fellaini og Baines? Litt rart at de går med på 24mill sånn plutselig. Herrera for 36mill vet jeg ikke helt med... Jeg tror ingenting før han er blitt fotografert med drakten på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Han har ikke vært så ille for Chelsea i forrige sesong? 2 eller 3 mål i ligaen tror jeg. Men han har utvilsomt et stort potensiale som ikke kom frem hos oss. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Arsenal får Øzil, og her sitter United med Welbeck og Giggs og en Kagawa som ikke får være på benken engang. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har et lite håp om at Fellaini kan smugle Messi inn på Old Trafford i afroen sin. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå