atwater Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Er vel ikke offisielt før det er offisielt? Nei, men det virker mer og mer at han er Arsenal spiller ila morgendagen men skal ikke håpe for mye Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ikke det at jeg ikke tar i mot Ozil, men jeg forstår ikke helt overgangen. Det er ikke i den posisjonen skoen trykker. Vi sliter fremdeles dersom Walcott eller Giroud skader seg. Betyr Ozil inn at Cazorla flyttes permanent over på venstre? Problemet med det er at vi mister all bredde. Det så vi f. Eks i dag. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Manu Sainz @Manu_Sainz2m Parece q el Arsenal pagará 45 millones por Ozil. Era lo mismo que ofreció el United, pero el jugador quería 7netos y el Manchester le daba 5 Haha. Özil velger Arsenal over Man Utd fordi Arsenal gir Özil 7m euro i året mens Man Utd gir han 5m euro. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Trodde Ashley Young var på omtrent €7 mill i året. Virker totalt talentløst om de ikke kan gi samme summen til Özil. Tror derimot det der bare er piss. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Demichellis offisielt klar for Manchester City. Signerte for Atletico Madrid tidligere i sommer før de nå solgte han for 5 mill euro. Bra fortjeneste. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ikke det at jeg ikke tar i mot Ozil, men jeg forstår ikke helt overgangen. Det er ikke i den posisjonen skoen trykker. Vi sliter fremdeles dersom Walcott eller Giroud skader seg. Betyr Ozil inn at Cazorla flyttes permanent over på venstre? Problemet med det er at vi mister all bredde. Det så vi f. Eks i dag. Ikke nødvendigvis. Cazorla drifter inn i banen og skaper rom for backen. Er jo en del av filosofien til Wenger å ha en offensiv venstreback. Og Walcott gir oss bredde på motsatt flanke. Kan funke meget bra. Ozil hadde vært en drømmesignering samme om det ikke er den posisjonen som trengs aller, aller mest. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Orstein har meldt seg på om Özil. Sier vi er nærme både han og Viviano. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 @bbcsport_david: Arsenal in advanced talks to sign Ozil from Real Madrid. Other deals being worked on, including Palermo GK Viviano #bbcfootball #afc #rmfc Dette kan bli en vanvittig spennende deadline day for oss. 1 dag, 70 m. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Åh? Morsomt å se hvilke spillere som ville vært perfekt for United for tiden, ettersom det virker som om alle supportere mener forskjellige ting. Øzil spiller jo best i den samme rollen som Kagawa, og vi trenger strengt tatt ikke en forsterkning der. Sier selvfølgelig ja takk til Øzil da fyren er kvalitet - men det er ikke der først og fremst det trengs forsterkninger i United sitt lag, IMO. Hvilken rolle er det Kagawa har i United om jeg får spørre? Virker ikke som at Moyes har sansen for karen, så jeg tviler på at det blir noe særlig med spilletid på han med det første. Han blir jo ikke engang prioritert når Rooney er skadet, selv da er Young/Giggs/Snipes foran i køen. Som Stone nevner, enkelte ganger er man bare nødt til å vise muskler på markedet (vi hadde vel strengt tatt ikke behov for Persie da vi signerte han). Se på den offensive midtbanen til Chelsea og sammenlign den med vår, der snakker vi enorm klasseforskjell. Ja takk til Özil. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 På dette tidspunktet sier jeg "ja takk" til Joey Barton. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Spent på om jeg ser noen transfer nyheter fra Arsenal når jeg våkner i morgen tidlig. Noia!! Endret 1. september 2013 av TheGooner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Seks signeringer for Liverpool i morgen? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvilken rolle er det Kagawa har i United om jeg får spørre? Virker ikke som at Moyes har sansen for karen, så jeg tviler på at det blir noe særlig med spilletid på han med det første. Han blir jo ikke engang prioritert når Rooney er skadet, selv da er Young/Giggs/Snipes foran i køen. Som Stone nevner, enkelte ganger er man bare nødt til å vise muskler på markedet (vi hadde vel strengt tatt ikke behov for Persie da vi signerte han). Se på den offensive midtbanen til Chelsea og sammenlign den med vår, der snakker vi enorm klasseforskjell. Ja takk til Özil. hvorfor kalles welbeck for snipes ? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fordi han ligner på Wesley Snipes. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Sunderland går vist for å låne Borini og hente Dossena. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Blir en spennende dag imorgen Lenke til kommentar
atwater Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 As well as Mesut Özil, Arsenal are also in discussions to sign Ángel di María from Real Madrid. (Source: Daily Telegraph) Hadde vært flott med en dobbel signering 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Da jizzer jeg i buksa Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Har ikke mye tro på den siste der. I så fall må enten Walcott, Cazorla, Özil eller di Maria droppes. Større tro på at vi henter Benzema hvis Suarez forsvinner i så fall. Tviler også på at Walcott blir dyttet frem som spiss for å gi plass til de andre herrene der mtp. at han har for mange svakheter til å spille ensom spiss. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Real Madrid is in meeting with Milan not only for Kakà: OZIL also close to join Milan if El Shaarawy leaves to Manchester City(or Madrid) by tancredipalmeri via twitter 11:48 PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå