Veritas_ Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 God pengebruk arsenal. Men håper jo han flopper Men hva driver Moyes med! Har jo hatt all verdens tid og så ender det sånn... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har ikke ord. Her velger klubben å sitte med Ba og Torres. Når vi kanskje har en av de største spisstalentene tilgjengelig. Har faen meg ikke ord. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Gareth Barry til Everton! Ser ut til at Man Utd får siin mann til slutt de også! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Få inn Fellaini eller spille resten av sesongen med Giggs? Som å velge mellom pest og kolera. Dette er så stygt at jeg ikke har ord. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Triste greier. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Faen Mourinho. Hent Lukaku og bur han inne til i morgen. Er faen meg komitragisk at vi skal ha Ba. Jeg gir så faen i Ba at han kan råtne på C-laget. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Gareth Barry til Everton! Ser ut til at Man Utd får siin mann til slutt de også! Nope, det gjør vi ikke. Og vi signerer ikke noen i januar. Og ingen neste sommer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Lukaku eller Barry til Everton er vel å gjøre sine respektive klubber en bjørnetjeneste. Da får United mulighet å signere Fellaini som en "forsterkning" Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det er vel kanskje ein grunn til at dei drøyer avtalen so lenge? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Urh, drit og dra. HAHA, "I cut me leg" Endret 2. september 2013 av IcedInsanity 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kan trøste dere med at Rooney forsatt blir Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kan trøste dere med at Rooney forsatt blir Akkurat nå bryr jeg meg veldig lite.. Så skuffet og lei meg.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Everton ble visst vinnerne i dag. I ain't even sad... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Everton har visstnok fått et bud akseptert for McCarthy. Tipper Fellaini blir United spiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Former Wales midfielder Robbie Savage on Football Focus - BBC Radio 5 live "I am gobsmacked about Manchester United. There was no creativity in the middle of the park against Chelsea and Liverpool, they have nobody who can go past a man. "They need somebody. I do not think Marouane Fellaini is the answer for them." Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Former Wales midfielder Robbie Savage on Football Focus - BBC Radio 5 live "I am gobsmacked about Manchester United. There was no creativity in the middle of the park against Chelsea and Liverpool, they have nobody who can go past a man. "They need somebody. I do not think Marouane Fellaini is the answer for them." de Gea Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Fellaini - Carrick Valencia - Kagawa - Nani v. Persie Sånn jeg ville stilt opp i så fall. Med Fellaini og Carrick bak seg kan Kagawa få frie tøyler fremover og herje. Skjønner ikke hvorfor han blir holdt igjen så jævlig i United. Fantastisk spiller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 https://twitter.com/HeskeyHeskey/status/374650069418397697 2 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Får ManU Fergie-time i overgangsvinduet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå