Emils. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det har ikke noe med verdi å gjøre, men inkompetente folk i ledelsen. Ed Woodward kan ikke en dritt om fotball (£20m bud på Fabregas anyone?), mens Moyes nekter å vurdere andre alternativer enn store og stygge Fellaini. Nå er Fellaini off også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Fy faen, så forbanna skuffa over denne jævla Mikke Mus klubben. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ozil confirmed av Wenger... Moyes prøvde ikke på han en gang og klarer ikke å få Herrera som er litt ukjent U-21 spiller en gang. Jesus FUcking Christ, er litt sur nå.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) https://twitter.com/bbctransfernews/status/374644539602251776 Endret 2. september 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) JAAAAA :D :D Nå få kuken ut av ræva til Ivan, Wenger og signer enn jævla spiss!!! Endret 2. september 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Rapportene går på at både Herrera og Fellaini er "off". Yippy... fuckin'... yay.... Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Herregud til sutring. Jeg kan ikke fatte å begripe at det skal være katastrofe om det ikke kommer noen inn. Og får dere Fellaini(det er vel 99% sannsynlig) synes jeg det kanskje er den mest optimale spilleren å få på dette tidspunkte. Kommer til å rive i filler city sin midtbane, og han kjenner pl godt, så dere slipper mest sannsynlig innkjøringsproblemer. Fernandinho har jo vært en vits for city så langt feks. Endret 2. september 2013 av Everket Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Da er det offisielt! Velkommen Özil! 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 AHH DETTE HAR JEG VENTET MANGE ÅR PÅ !!!! :D Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 I'm jelly jeg og.. satan.. Dette er trist.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Vi har signert en av verdens beste playmakere. For en vanvittig signering vi har gjort! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Bra signering, men det er uansett flere sprekker i Arsenal laget. De har vel sikret seg Wenger-trofeet nå! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Gratulerer med en knall signering til samtlige gooners! Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 OZIL!!!! Det var overraskelsen Wenger lovet Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Sessègnon til West Brom! Da kan jeg nesten kalle meg selv West Brom fan.... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Bra signering, men det er uansett flere sprekker i Arsenal laget. De har vel sikret seg Wenger-trofeet nå! Backup midtstopper, en midtbanespiller i Vieira-sjiktet mtp. spillestil og en klassespiss. Det er hva vi mangler ved siden av. Utrolig synd at vi ikke sikret sistnevnte. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ahhhh, delig å få det bekreftet! Deilliiiiig Ventet leeeenge på en slik sigenring. Arsenal viser at de mener alvor nå og at det er kroner i banken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå