IcedInsanity Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ufyselig dame.. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ta det med ro. Scholes stiller sikkert opp i en sesong til. 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Siste nytt nå er at Lukaku er i Belgia og ikke på vei til treningsfeltet til West Brom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Bebe på lån ut sesongen til Pacos de Ferreira. Godt det kom noe positivt ut av denne dagen. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dapper Chap Skrevet 2. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Øzil betsod ikke medical pga allergisk reaksjon mot støv i trofé rommet til Arsenal Artig tweet som kom opp på twitterfeeden på TV2 sendingen Endret 2. september 2013 av Mr. Brightside 22 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Bebe på lån ut sesongen til Pacos de Ferreira. Da kan vi selge RVP og likevel være fornøyd med dagen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Siste nytt nå er at Lukaku er i Belgia og ikke på vei til treningsfeltet til West Brom. Var ikke det bare at han var der i 5-tiden? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Godt det kom noe positivt ut av denne dagen. Hvis vi hadde klart å kvitte oss med Young itillegg så hadde det begynt å komme seg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Andy Johnson til Crystal Palace. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Så jævla trist dag for United supportere, herregud... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Var ikke det bare at han var der i 5-tiden? Godt mulig. Bare rot. For min del håper jeg Roman og Mou har låst han inni en bunker slik at han blir i Chelsea i år. Lenke til kommentar
Populært innlegg Emils. Skrevet 2. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2013 13 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Godt mulig. Bare rot. For min del håper jeg Roman og Mou har låst han inni en bunker slik at han blir i Chelsea i år. Hjelper ikke så lenge de ikke har kryptonitt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Herrera drar ikke til Man Utd i følge "alle" troverdige på Twitter. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hva skal United med nye spillere? Har jo masse talent i Nani, Young, Giggs, Evra, Anderson, Macheda, og ikke minst mine personlige favoritt, Evans! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå