archongamer Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Demba Ba bestått medical hos Arsenal. Ble sagt på sendingen til tv2, Endret 2. september 2013 av archongamer Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hahahahahahahahah! Faen å jeg lo nå! @antog101: Ozil looking very happy after his medical #DeadlineDay http://t.co/KgwRyVr1i4 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Info om Herrera? Spanske medier skriver at han skal ha signert 5 års avtale med United, £64 000 p/u Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Har ikkje sett noko sitat om Lukaku, men Sheedy sa at to spissar er på veg inn.. /shrug.. Uansett artig å bli linka til noko anna enn nye grasklipparar i år. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Er det bekreftet at Özil er på medisinsk? Fikk ikke med meg hva de sa på sendingen, bare hørte de mente det kom til å bli en overgang. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Drar Sessègnon fra PL idag, da, gråter jeg meg i søvn ikveld... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Fellaini har visst levert "transfer request", men spanjakken ser ut til å glippe pga et "byråkratisk problem". Baller. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 @bbcsport_david: Demba Ba's proposed season-long loan from Chelsea to Arsenal is OFF. #Cfc have decided they do not want to sell to a rival #bbcfootball #afc Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Så, hvor blir det av Özil-konfirmasjonen? Kan de få fingeren ut av ræva slik at jeg kan gå og gråte meg i søvn? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 @bbcsport_david: Demba Ba's proposed season-long loan from Chelsea to Arsenal is OFF. #Cfc have decided they do not want to sell to a rival #bbcfootball #afc Eh, dette var jo ikke et problem for 1 uke siden, Mourinho!? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Bannan har visst signert for Palace. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Så, hvor blir det av Özil-konfirmasjonen? Kan de få fingeren ut av ræva slik at jeg kan gå og gråte meg i søvn?Mange melder at denne dealen allerede er i boks og at den annonseres senere. Klubben fokuserer på andre spillere nå. Eh, dette var jo ikke et problem for 1 uke siden, Mourinho!? Knep for å stjele tid fra andre rivaler? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Tviler på at det er Mourinho som har siste ordet på sånt. Han dro visst uansett hjem for mange timer siden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Some significant bets on Thomas Ince to join Tottenham has forced us to cut the odds on that deal getting done from 2/1 to 2/5 in our Transfer Specials. Hæ? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 https://www.facebook.com/pages/J%C3%A9r%C3%B4me-Boateng-Official/149547611758847?fref=ts Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Spent på om det stemmer, men jeg tror det gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå