Latias Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Vinduet stenger mandag kveld kl. 23:59 norsk tid. Blir Bale tidenes dyreste fotballspiller eller nekter Levy å selge i siste liten? Velger Wenger å hente inn forsterkninger eller er han fornøyd med troppen etter seieren mot erkerivalen? Hvilken midtstopper er det City henter i Kompanys skadefravær? Kan vi forvente oss magi av det selverklærte geniet Joe Kinnear på tampen av vinduet? Får Usain Bolt oppfylt sitt ønske om å få inn en kreativ midtbanespiller til Old Trafford? Post alt av rykter her. Happy Deadline Day! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvis vi presenterer Kalou og Ashley Williams som "super players" imårra så hopper jeg i elva. Bare så det er sagt. 6 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Tenker meg vi får inn Viviano på lån hvertfall. Jeg håper på Draxler og en klassespiss. Jeg liker Giroud helt klart, men jeg syntes han mangler en del fortsatt. Dog ville jeg ikke klagd så altfor mye hvis han holdt seg på nivået han spilte på i dag. Da er det mer backupen det står på da vi ikke har noe backup for han. Satser på en spiss inn og Sanogo ut på lån. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Har forventninger til avslutningen på dette vinduet. AVB bekreftet forøvrig Bale til Real nå tror jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Tipper Chelsea handler inn 1 eller 2 til. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Meh, blir nok rimelig kjedelig for oss Newcastle-supportere. Trenger minst en signering, helst to, men får ingen. Ser for meg at Cabaye går ut. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Tottenham kjøper Hulk og Rooney i løpet av morgendagen. Book it! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Meh, blir nok rimelig kjedelig for oss Newcastle-supportere. Trenger minst en signering, helst to, men får ingen. Ser for meg at Cabaye går ut. Nicky B på lån og Cabaye hit for 13 mill? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nicky B på lån og Cabaye hit for 13 mill? Heller Ben Arfa i så fall. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actualidad_Primer_Equipo/1330158333625/noticia/Noticia/Bale,_nuevo_jugador_del_Real_Madrid.htm Der var Bale offisielt klar for Real Madrid. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Beat me to it.. Endret 1. september 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actualidad_Primer_Equipo/1330158333625/noticia/Noticia/Bale,_nuevo_jugador_del_Real_Madrid.htm Der var Bale offisielt klar for Real Madrid. Årets hemmelighet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Lurer på hva slags obskur møkkaspiller Martin Jol henter til Fulham jeg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Dere har jo allerede hentet Bent? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Skal bli "spennende" å se hva Moyes får til... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Carlo Laudisa @carlolaudisa 11m #Milan. Sussurri dal Bernabeu. Intesa per il ritorno di #Kakà in rossonero. Il #Real lo cede gratis, lui pronto a firmare un biennale. Kaka til Milan. 2-årskontrakt visstnok. Vet det er PL kategorien, men han var linket til Arsenal blant annet så. Endret 1. september 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nå er Özil heftig linket til England, og spesielt Arsenal på Twitter i følge troverdige kilder. Hmmm Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Dere har jo allerede hentet Bent? Ja, joh, og resignert Karagounis... men det kommer nok ett par til skal du se... Gjerne i QPR-stil, høy lønning, middelaldrende, over toppen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nå er Özil heftig linket til England, og spesielt Arsenal på Twitter i følge troverdige kilder. Hmmm Sies at både PSG, Arsenal og United har lagt inn bud på twitter. Så vi får se! Vi har Podolski, Mertesacker, Eisfeld og Gnabry som alle er tyske dog. Det kan være en fordel. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Sies at både PSG, Arsenal og United har lagt inn bud på twitter. Så vi får se! Vi har Podolski, Mertesacker, Eisfeld og Gnabry som alle er tyske dog. Det kan være en fordel. PSG har visstnok sagt at de ikke vil ha han og at han skal til England. EDIT: Vi har også Zelalem som er tysk. Endret 1. september 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå