Imagines Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Er det noen som vet når Supernatural kommer på Netflix i Norge? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Akuratt om det kommer på norske netflix vet jeg ingenting om, (kanskje noen andre gjør så vennligst svar her selv om jeg har svart) men det finnes på Amerikanske netflix og det er mulig å få gjennom dns tjenester som f.eks http://www.unblock-us.com/. Dette er veldig enkelt og sette opp og det er en god og oversiktelig guide på nettsiden. koster ca 35 kroner i måneden. Om dette er ulovlig er jeg ganske sikker på men det er ikke akuratt høyeste prioritet noen steder og straffe folk som gjør dette. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jepp, 7 sesonger på amerikansk Netflix. Supert med VPN så en kan velge hvor en vil befinne seg. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Bruk Media Hint, helt gratis. Dog kun for titting i nettleseren, da dette er et nettleser tillegg. Endret 1. september 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Imagines Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Jeg har prøvd både unblock-us og media hint, men ingen av dem har fungert (jeg har macbook pro, btw). Jeg har også prøvd noe annet jeg ikke husker hva heter(beklager) men nå får jeg ikke åpnet nettsiden til netflix på macen. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Jeg har prøvd både unblock-us og media hint, men ingen av dem har fungert (jeg har macbook pro, btw). Jeg har også prøvd noe annet jeg ikke husker hva heter(beklager) men nå får jeg ikke åpnet nettsiden til netflix på macen. Noen andre forslag? Media Hint funker helt fint på mac det. Hvilken nettleser bruker du? Jeg vet media hint fungerer på chrome og firefox. Endret 1. september 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå